1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Outlook 2003 haalt ziggo mail niet binnen.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door jesse1983, 22 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste allemaal,

    Ik probeer mijn mail binnen te halen via outlook 2003, maar dit lukt niet.
    Via de webmail kan ik zien dat er mail is, ik heb de account instellingen getest en er komt ook braaf een mailtje op de webmail binnen, maar wordt niet binnengehaald door outlook. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem (gehad)?
    Graag hoor ik tips!

    Groet,

    Jesse
     
  2. Dus verzenden lukt maar ontvangen wordt geblokt...

    Welke beveiliging heb je?
    Virusscanner
    Firewall
    Internetsecurity
     
  3. Probleem is me al diverse malen overkomen. En allemaal terug te voeren uiteindelijk tot foutieve instellingen. Een testmail verzenden in het menu van accounts instellen ook geprobeerd? Als dat niet lukt dan kan je er vanuit gaan dat je een fout(je) hebt gemaakt.
     
  4. pop instelling gecontroleerd ?
    pop: pop.ziggo.nl
    smtp: smtp.ziggo.nl
    Inloggen met geheel E-mailadres !
     
  5. Welke foutmelding krijg je? Wat staat er achter het 0x800ccc?
     
  6. situatie

    Hallo,

    Zowel verzenden als ontvangen lukt niet, ik heb avast anti virus, wanneer ik deze uitschakel is het probleem niet opgelost. Verder krijg ik geen foutmelding, geeft alleen weer zenden en ontvangen voltooid.
    De instellingen zijn voor zover ik kan zien goed en het testmailtje komt ook aan op de webmail.

    Nog ideeen?

    Groet,

    Jesse
     
  7. Welke poorten staan er ingesteld? Als je bij de accountinstellingen zit > meer instellingen > geavanceerd. Inkomend moet zijn 110, uitgaand 25.
     
  8. poorten

    Hoi Isis,

    De poorten kloppen, het probleem is trouwens gekomen sinds een nieuwe modem van ziggo een ubee, oja de andere computers in het netwerk halen wel mail via outlook binnen alleen zijn dit g-mail accounts.

    Groet,

    Jesse
     
  9. Aan de modem kan het niet liggen.

    Als Outlook netjes doorloopt zonder foutmelding dan lijk het mij ook
    ok....
    Outlook verzend ook mail dit kun je zien op webmail
    als je een bericht stuurt naar jezelf.
    Je hebt alleen Antivirus en geen Antispy of security Software..
    Dus is er ergens iets fout met de mailaccount in Outlook of zelf
    in de Mailbox.

    Ik zou de volgende stappen ondernemen...

    Verwijder de E-Mailaccount in Outlook sluit Outlook af
    start hem dan weer en maak die account eens opnieuw aan.

    Als dit niet wil helpen verwijder dan de mailaccount bij Ziggo
    en maak hem dan opnieuw aan.

    Ik hoor het wel...
     
  10. contact ziggo

    Hoi bert,

    Heb het account in outlook, opnieuw ingesteld, maar het probleem blijft. Heb contact gehad met ziggo en het probleem kwam vaker voor, er zit waarschijnlijk een fout in de mailbox. Is het trouwens wel mogelijk je email account te verwijderen en opnieuw in te stellen, aangezien ik nog een @home account heb?

    groet,

    Jesse
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina