1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Melding: Vervormd signaal

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door NATHALIE, 22 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hb hetzelfde probeel gehad.

    Bij is het gaan werken toen ik de cam erin heb gezet zonder smartcard en daarna plug and play heb doorlopen. Na authentificatie vraaggt de tv om de smarcard. dan pas erin stoppen en daarna zou het moeten (blijven) werken

    succes ermee
     
  2. ^zowiezo is het inderdaad belangrijk altijd setup te doorlopen zonder de cam module in de TV en het liefste de tv op de hoofdaansluiting aangesloten (voor het beste signaal) .

    Ook is het te adviseren de tv te updaten met software. Dit kan gedaan worden door de software van de samsung site te downloaden, op een USB te zetten en via het menu van de TV te updaten. (helpt tegen veel problemen)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina