1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Melding: Vervormd signaal

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door NATHALIE, 22 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. NATHALIE

    NATHALIE New Member

    Berichten:
    1
    Bij het aansluiten van onze nieuwe Samsung HD TV leek alles goed te gaan (we hebben digitale TV van Ziggo er bij). Maar...alleen NL 1 is te ontvangen, hoewel de instellingen geslaagd zijn komt er op elke andere zender te staan: vervormd signaal.
    Balen, want alles lijkt te kloppen behalve dat... ANYONE???

    Nathalie

    P.s. Ik had al gezocht in eerdere topics, maar met de aanwijzingen die daar staan kom ik er niet uit.
     
  2. G.bruiker

    G.bruiker Forum Member

    Berichten:
    3.309
    Geef eens wat meer info Nathalie, welk type tv heb je,en heb je een zogenaamde cam module aangeschaft en geplaatst ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2009
  3. scenic54

    scenic54 Forum Member

    Berichten:
    5
    Vervormd signaal

    Wij hebben precies hetzelfde probleem.
    ons type pc is LE32B650T2P. we hebben al een firmware upfgrade uitgevoerd. Ziggo weet het ook niet...Wie wel????
    Monica
     
  4. G.bruiker

    G.bruiker Forum Member

    Berichten:
    3.309
    Wat is het exacte type, dus met de letters er achter.
    Heb je een cam aangeschaft, zit deze er in ?
    Zonder de bijbehorende cam krijg je uiteraard geen beeld.
     
  5. scenic54

    scenic54 Forum Member

    Berichten:
    5
    Vervormd signaal

    het type is LE32B650T2PXXN.
     
  6. scenic54

    scenic54 Forum Member

    Berichten:
    5
    en o ja de kaart zit erin.
     
  7. G.bruiker

    G.bruiker Forum Member

    Berichten:
    3.309
    Gaf de tv wel e.e.a. over authorisatie en zo ?
    De cam zijde met Ziggo geschikt moet naar de achterkant,muurzijde wijzen.

    "
    Geen beeld.
    a. Controleer of er beeld is op Ned 1 HD positie 1 ( voor installatie v/d TV is ook een specifieke
    instructie gemaakt).
    I. Ja, ga verder naar stap b
    II. nee, ga verder naar pagina 10.
    b. Controleer op de CAM goed is aangesloten. De zijde met de barcode moet naar de voorzijde
    wijzen, de zijde met Ziggo geschikt moet naar de muur wijzen.​
    c. Controle of het CAM functioneert, door middel van de verdere instructies. "
    Belangrijk is dat een volledige installatie gedaan moet worden van de zenders VOORDAT de cam er in zit.
    De tv moet ook een melding maken dat er een cam geplaatst is,anders zit deze er niet diep genoeg in.
     
  8. scenic54

    scenic54 Forum Member

    Berichten:
    5
    Vervorms Signaal

    . Ja, ga verder naar stap b
    .
    b. Controleer op de CAM goed is aangesloten. De zijde met de barcode moet naar de voorzijde
    wijzen, de zijde met Ziggo geschikt moet naar de muur wijzen. Dat zit goed
    c. Controle of het CAM functioneert, door middel van de verdere instructies. " Wat bedoel je hiermee?


    Dit heb ik ook zo gedaan
    Belangrijk is dat een volledige installatie gedaan moet worden van de zenders VOORDAT de cam er in zit.
    De tv moet ook een melding maken dat er een cam geplaatst is,anders zit deze er niet diep genoeg in. En aangedrukt en als de tv aangaat krijg ik een melding voor authenticatie met Ok daarna
     
  9. G.bruiker

    G.bruiker Forum Member

    Berichten:
    3.309
    Daarna wat ?
    Daarna krijg je vervormd beeld op alle kanalen behalve nederland 1 ?
    De smartcard zit er ook juist in ?
    Chip naar de muur ?
    Is de smartcard geactiveerd via http://www.ziggo.nl/smartcard ?

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/attachment.php?attachmentid=30&d=1256496306 hier staat ook stapsgewijs vermeld hoe of wat.
     
  10. scenic54

    scenic54 Forum Member

    Berichten:
    5
    Vervormd signaal

    Bedankt voor de laatste link. ik weet nu wat er mis is. De kaart doet het maar even, als je de kaarthouder goed aandrukt, dan is er even contact, maar daarna valt het weg. Dus ik denk dat de kaart houder stuk is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina