1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen groene coax kabel?!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door GSK, 19 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb je al via een PB (persoonlijk bericht) contact opgenomen met "Anoniem" die dat hierboven aanbiedt ? Die is Ziggo medewerker en kan je misschien verder helpen.
     
  2. GSK, ik heb je een PB gestuurd.
     
  3. Daar zat ik dus ook al aan te denken, je zou op die plek
    buiten een geultje kunnen graven langs je gevel misschien
    kom je dan je kabel tegen.
    Het gebeurde voorheen wel vaker, dat bij huizen die nog geen kabelaansluiting hadden,
    het gat voor de kabel gewoon vanuit de woonkamer zo schuin naar buiten, de grond in werd geboord.
     
  4. Dat is waarschijnlijk nu dus ook het verhaal volgens ziggo.
    Als hij inderdaad nog opgerold voor m'n huis ligt kan hij zo naar binnen getrokken worden, alleen kost dit me dan 149 euro.
    Dat schijnt sowieso een standaard bedrag te zijn daarvoor.
    Er komt (eindelijk) vanmiddag een monteur die de situatie gaat bekijken.
    Ik zal het resultaat hierzo posten!
     
  5. En??


    Grt, arjen "beetje nieuwsgierig"
     
  6. ziggo kan als het goed is controleren of er een kabel hoort te liggen in het huis, niet waar deze ligt. Meestal is dat echter in de meterkast of aan de wegkant. Maarja als er een laminaat vloertje overheen ligt is het wel lastig om te ontdekken waar dat ding te vinden is. Wellicht dat je contact op kan nemen met ziggo om een monteur langs te laten sturen om te kijken of er uberhaubt een kabel richting je huis gaat?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina