1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Modem Alleen Online Lampje

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ricardo1983, 18 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi mensen...

    Na 1.5 maand gezeik gehad te hebben na de omzet van 20 tot 50mb was dit eindelijk opgelost.
    Nu na ongever 2 maanden weer gezeik...

    Alleen het Online lampje brand nog maar.
    Diverse malen gereset, zonder effect.

    Dan maar de klanten service bellen, die weten niet hoe ze het moeten oplossen.
    Er is wel meteen een monteur ingeplanned, maar die kan pas ergens volgende week.
    Ook komt dit voor eigen kosten, mocht het probleem hier liggen.

    Daarom vraag ik me af, wat het probleem kan zijn.
    Ik vermoed dat de modem kapot is.
    Maarja je weet maar nooit, daarom vraag ik het toch even hier.

    Er is niets veranderd in de kabels, en eventuele aansluitingen.

    Mocht iemand een oplossing hebben, hoor ik het graag.
    Alvast bedankt.

    Greetz Ricardo
     
  2. Je modem kan kaduuk zijn, maar er kan ook een storing in de wijkkast zijn.
    Ik heb dit ook eens een keer een week lang gehad. Spontaan deed het modem het weer. Probleem in mijn wijk was, dat het signaal vanuit de wijkkast te hoog was, waardoor het modem over zijn nek ging.
     
  3. Op de helpdesk hebben ze wel een wijk-meting gedaan ofzo.
    Daarbij werd verder niets opgemerkt.
    Neem aan dat ze het dan moeten zien als het in de wijkkast zou zijn....
     
  4. Ik heb vandeweek een tijdje met de monteur van Ziggo gesproken en die gaf aan dat ze er op de helpdesk vaak er de ballen verstand van hebben.
    De klant wordt met een standaard verhaaltje vaak afgewimpeld.
     
  5. Dat is niet alleen bij Ziggo.. Overal op de HD zitten bijstandmoeders, studenten, UWV-ers.. die hebben allemaal dezelfde protocollen die ze moeten doornemen met de klant.. Eigen kennis is er niet of nauwelijks.. weten ze het niet word je in de hold gezet en word ook nog wel eens de verbinding verbroken..:no:

    Zulke bedrijven moeten gewoon een goede HD hebben met mensen die daadwerkelijk ook kennis hebben van het product!! Zoals bij XL4All bv..
     
  6. Monteur kon vandaag alsnog komen, na gister een paar keer met Ziggo gebeld te hebben.
    Hij heeft een nieuwe modem geplaatst en kon alnog niet op internet, na een half uur van alles gedaan te hebben(modem resetten, stekker eruit en nog meer dingen) hebben we weer internet en telefoon:applause:
    De monteur zelf snapte er helemaal niks van, kon ons iig niet vertellen wat er mis was dat hij er zolang mee bezig was:wink:
    Maar ja we kunnen weer internet
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina