1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Modem Alleen Online Lampje

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ricardo1983, 18 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ricardo1983

    Ricardo1983 Forum Member

    Berichten:
    30
    Hoi mensen...

    Na 1.5 maand gezeik gehad te hebben na de omzet van 20 tot 50mb was dit eindelijk opgelost.
    Nu na ongever 2 maanden weer gezeik...

    Alleen het Online lampje brand nog maar.
    Diverse malen gereset, zonder effect.

    Dan maar de klanten service bellen, die weten niet hoe ze het moeten oplossen.
    Er is wel meteen een monteur ingeplanned, maar die kan pas ergens volgende week.
    Ook komt dit voor eigen kosten, mocht het probleem hier liggen.

    Daarom vraag ik me af, wat het probleem kan zijn.
    Ik vermoed dat de modem kapot is.
    Maarja je weet maar nooit, daarom vraag ik het toch even hier.

    Er is niets veranderd in de kabels, en eventuele aansluitingen.

    Mocht iemand een oplossing hebben, hoor ik het graag.
    Alvast bedankt.

    Greetz Ricardo
     
  2. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Je modem kan kaduuk zijn, maar er kan ook een storing in de wijkkast zijn.
    Ik heb dit ook eens een keer een week lang gehad. Spontaan deed het modem het weer. Probleem in mijn wijk was, dat het signaal vanuit de wijkkast te hoog was, waardoor het modem over zijn nek ging.
     
  3. Ricardo1983

    Ricardo1983 Forum Member

    Berichten:
    30
    Op de helpdesk hebben ze wel een wijk-meting gedaan ofzo.
    Daarbij werd verder niets opgemerkt.
    Neem aan dat ze het dan moeten zien als het in de wijkkast zou zijn....
     
  4. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Ik heb vandeweek een tijdje met de monteur van Ziggo gesproken en die gaf aan dat ze er op de helpdesk vaak er de ballen verstand van hebben.
    De klant wordt met een standaard verhaaltje vaak afgewimpeld.
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Forum Member

    Berichten:
    50
    Dat is niet alleen bij Ziggo.. Overal op de HD zitten bijstandmoeders, studenten, UWV-ers.. die hebben allemaal dezelfde protocollen die ze moeten doornemen met de klant.. Eigen kennis is er niet of nauwelijks.. weten ze het niet word je in de hold gezet en word ook nog wel eens de verbinding verbroken..:no:

    Zulke bedrijven moeten gewoon een goede HD hebben met mensen die daadwerkelijk ook kennis hebben van het product!! Zoals bij XL4All bv..
     
  6. Ricardo1983

    Ricardo1983 Forum Member

    Berichten:
    30
    Monteur kon vandaag alsnog komen, na gister een paar keer met Ziggo gebeld te hebben.
    Hij heeft een nieuwe modem geplaatst en kon alnog niet op internet, na een half uur van alles gedaan te hebben(modem resetten, stekker eruit en nog meer dingen) hebben we weer internet en telefoon:applause:
    De monteur zelf snapte er helemaal niks van, kon ons iig niet vertellen wat er mis was dat hij er zolang mee bezig was:wink:
    Maar ja we kunnen weer internet
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina