1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Is er een storing bekend?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door ibtisam, 17 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Balen, werkt alles redelijk de laatste weken, vandaag weer eens "portal niet gevonden"
    Bij de helpdesk is (nog)niets bekend van een storing, maar misschien ben ik de eerste die het merkt. En anders maar wachten op monteur 3.
     
  2. Nou waarschijnlijk ben ik de enige, maar dan een vraag aan mijn mede lotgenoten. Vanaf vanmiddag kan ik itv dus niet meer gebruiken omdat er portal niet gevonden verschijnt. Is dat al eerder bij een van jullie voor gekomen, en kan dat idd alleen verholpen worden als er een monteur thuis komt. Ik baal namelijk omdat vanmorgen alles nog werkte en ik nu weer moet wachten tot as maandag.
     
  3. Dit zou rond 17:00 uur al opgelost moeten zijn. Portal niet gevonden kan een klantmonteur verder ook niets aan doen.
     
  4. Wat is een klantmonteur?:roll:

    En wat bedoel je met: Dit zou rond 17:00 uur al opgelost moeten zijn.

    Geven ze jou nu antwoord op mijn vraag/klacht?:shock:
     
  5. Nee, ik geeft antwoord op jouw klacht. Er was inderdaad een storing op een van de centrale systemen, en die was om ongeveer 17.00 uur opgelost.
    Vandaar dat er na die tijd ook niemand meer op jouw vraag reageerde, want toen speelde het niet meer.

    En met een klantmonteur bedoel ik dus een monteur die bij klanten thuis komt, in tegenstelling tot een monteur in het hogere netvlak (die hier ook niets mee had gekunt, want het ging om een centrale server).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina