1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet bellen naar kpn glasvezel aansluiting.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door bandietjeoo7, 14 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien dat iemand me met het volgende probleem kan helpen.

    Mijn schoon zusje heeft een KPN glasvezel aansluiting.
    Als mijn schoonmoeder, andere schoonzus, ik, kennissen of vrienden met een
    Ziggo abonnement haar willen bellen kan dit niet.
    Krijg wel een kiestoon, nummer word gebeld maar haar telefoon gaat niet over.
    Wel kan zij met haar kpn naar Ziggo abonnees bellen.

    Ze heeft gebeld met KPN en die zeggen daar dat Ziggo dit blokkeert.:evil:

    Kan dat zo maar door Ziggo geblokkeerd worden??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2009
  2. Wat heeft Ziggo daarop geantwoord ?
    Misschien de helpdesk bellen, om te vragen of dat zo is, en of er meer klachten over gekomen zijn ?

    Lijkt me sterk dat Ziggo dit onderdrukt.

    < KPN heeft vaker storingen die dan op de tegenpartij geschoven wordt >

    Verder zijn de gebruikers van de vezel ook niet echt tevreden
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2009
  3. Ben net het contactformulier betrefd deze vraag bij mijn ziggo
    aan het invullen.

    Ben ook benieuwd of meer mensen hier last van hebben.
     
  4. Heb net contact gehad met een collega van mijn vrouw die ook
    KPN glasvezel heeft, en deze collega heeft hetzelfde probleem.
    Die kan niet gebeld worden door Ziggo abonnees en ook ik kan hem niet bellen.
     
  5. Waarschijnlijk gaat Ziggo zeggen dat het bij KPN ligt.
     
  6. Denk het niet, als provider van de 'beller' is Ziggo verantwoordelijk voor de oplossing.
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 6.12) PPC; MDA Touch/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
     
  7. Dat hangt er maar net vanaf waar het probleem ligt. Als de klant alleen niet naar KPN-nummers kan bellen, maar wel naar alle andere nummers zal het probleem waarschijnlijk bij KPN liggen, dus dan is het terecht dat Ziggo je doorverwijst naar KPN. Kan je geen enkel nummer bellen dan zal Ziggo zelf gaan kijken uiteraard.
     
  8. Klopt niet helemaal. De provider van de beller is ook de 'trekker' bij problemen tussen de providers. Bovendien lijkt dit een routeringsprobleem bij Ziggo, de telefoontjes worden waarschijnlijk bij de verkeerde provider afgeleverd, of komen niet eens het Ziggo netwerk uit.
     
  9. Heb net bericht van ziggo web team gehad en volgens hun ligt het aan
    de routering van het nummer van mijn schoonzus.

    Heb haar geadviseerd om maar eens contact met kpn op te nemen
    over de routering van haar nummer.

    word vervolgd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina