1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Werkzaamheden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ArChie, 14 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vorige week ontving ik van Ziggo een e-mail waarin werkzaamheden aan de kabel in mijn buurt werden aangekondigd. Een goed initiatief om klanten ook per e-mail te informeren indien bij Ziggo een e-mail adres bekend is. Helaas blijkt echter dat de informatie die Ziggo per e-mail verzend niet in overeenstemming is met hetgeen zij op de Onderhoud en Storingen pagina van hun website plaatsen.

    Volgens de ontvangen e-mail van vorige week is er sprake van werkzaamheden in de volgende periode:

    Benieuwd of één en ander is afgerond ga ik opzoek naar de afmelding van deze werkzaamheden op de Ziggo website. Daar blijkt echter dat de werkzaamheden niet op maandag 9 oktober zijn begonnen, maar al op woensdag 28 oktober:

    Ook wordt er volgens de website van Ziggo gewerkt van 08:00 uur tot 17:00 uur in plaats van 07:00 tot 16:00 uur volgens de e-mail. In één van de systemen een zomertijd/wintertijd instellingen foutje?

    Vandaag ontving ik weer een e-mail over werkzaamheden:

    Kennelijk waren de werkzaamheden toch nog niet helemaal afgerond. Geeft verder niet, ik ben allang blij dat Ziggo dit even laat weten. Helaas blijkt echter dat ook deze aankondiging via de website andere tijden voor de werkzaamheden heeft:

    Waarom komt het niet bij Ziggo op om eens te controleren of de aankondigingen voor werkzaamheden via de e-mail en via de website met elkaar in overeenstemming zijn? Het moet toch niet zo moeilijk zijn om voor die aankondigingen één informatie bron te gebruiken?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina