1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Netwerkfout

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door veerlj, 14 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb het forum nog terug gekeken maar niets gevonden over mijn probleem . Zal er vast wel in staan maar bij die cisco zijn er zoveel problemen dat de lijst lang is , erg lang :schater::cry:.

    Probleem ; als ik door de lijst met films zit te bladeren op movie on demand dan krijg ik als ik snel blader " netwerkfout " in een oranje kader .

    Er is een monteur langs geweest en kon in mijn kabel systeem geen fouten vinden ,zat prima :pompom:.Kon bijna ook niet want alles gelezen in het forum over het wel en wee van de kabels . Het beste a merk kabels en stekers van hirsmann etc . Had eerst ook een monster kabel maar las ergens dat die bij bepaalde zenders en frequenties problemen gaf , kon dat later niet meer terug vinden op het forum . Weet iemand misschien waar ik dat gelezen heb ?. Had dit verteld bij bcc en die man die me die kabel probeerde te verkopen werd bijna een beetje boos :oyeah: .

    Heeft iemand anders hier last van de netwerkfout melding ? . Ik heb nadat de monteur is langs geweest nu een dag later cisco 3 staan , maar die geeft , als is het minder dezelfde storing .De melding gaat nu wel gelijk weg en staat er maar een seconde of twee .:cry:
     
  2. Ik heb exact hetzelfde probleem hierzo in Limmen (NH)...

    groet,
    Rob.
     
  3. hier in groningen ook last van ik denk dat ziggo helemaal niet klaar is met de cicco pvr
     
  4. Gebeurd hier ook regelmatig.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina