1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Netwerkfout

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door veerlj, 14 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. veerlj

    veerlj Forum Member

    Berichten:
    108
    Ik heb het forum nog terug gekeken maar niets gevonden over mijn probleem . Zal er vast wel in staan maar bij die cisco zijn er zoveel problemen dat de lijst lang is , erg lang :schater::cry:.

    Probleem ; als ik door de lijst met films zit te bladeren op movie on demand dan krijg ik als ik snel blader " netwerkfout " in een oranje kader .

    Er is een monteur langs geweest en kon in mijn kabel systeem geen fouten vinden ,zat prima :pompom:.Kon bijna ook niet want alles gelezen in het forum over het wel en wee van de kabels . Het beste a merk kabels en stekers van hirsmann etc . Had eerst ook een monster kabel maar las ergens dat die bij bepaalde zenders en frequenties problemen gaf , kon dat later niet meer terug vinden op het forum . Weet iemand misschien waar ik dat gelezen heb ?. Had dit verteld bij bcc en die man die me die kabel probeerde te verkopen werd bijna een beetje boos :oyeah: .

    Heeft iemand anders hier last van de netwerkfout melding ? . Ik heb nadat de monteur is langs geweest nu een dag later cisco 3 staan , maar die geeft , als is het minder dezelfde storing .De melding gaat nu wel gelijk weg en staat er maar een seconde of twee .:cry:
     
  2. rmusquet

    rmusquet Forum Member

    Berichten:
    22
    Ik heb exact hetzelfde probleem hierzo in Limmen (NH)...

    groet,
    Rob.
     
  3. berend62

    berend62 New Member

    Berichten:
    4
    hier in groningen ook last van ik denk dat ziggo helemaal niet klaar is met de cicco pvr
     
  4. B.A.

    B.A. Forum Member

    Berichten:
    46
    Gebeurd hier ook regelmatig.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina