1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Angelo, 13 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bewijst ziggo voor de zoveelste maal de wet aan hun laars te lappen.

    Wie zegt dat ik internet van ziggo heb?? En hoe bedoel het wordt lastig om me te informeren?. Ooit van TNT post gehoord ?
     
  2. Mijn fout, had even niet naar je profiel gekeken. Ga er al bijna standaard van uit dat iedereen hier AIE heeft.

    Dan krijgt de postbode het druk vandaag. :wink:
     
  3. Ik heb zowel een email als een brief gekregen. Email al wat langer geleden, brief afgelopen week.
     
  4. Zijn de voorwaarden 2010 bekend?

    Heeft iemand de nieuwe voorwaarden van 2010 al gezien?
    Ik niet want op de Ziggo site staan alleen de aanvullende voorwaarden die geldig zijn t/m 31 dec2009.

    Ik ben zo benieuwd wat naast de prijsverhoging nog meer veranderd? Misschien een nieuwe internet afknijp clausule waar we dan ook mee akkoord gaan?

    Hoe kan ik anders bepalen of ik overstap, op glasvezel bijvoorbeeld!
     
  5. Nope het is helemaal stil van Ziggo.
     
  6. Volgens mij ook nog niks over bekend

    Heb je zoveel problemen met je snelheid dan dat je dit gelijk roept?

    Daar heb je geen algemene voorwaarden voor nodig. Je hebt immers geen opzegtermijn, dus kan je op iedere gewenste maand overstappen.
     
  7. Om te bepalen of je wilt overstappen heb je toch die voorwaarden niet nodig. Wie leest die nu of anders gezegd: wie heeft die ergens voor nodig? Prijzen, snelheid, aanbiedingen en mogelijkheden zijn bekend. Aan jou de keus. Je kunt per 31 december opzeggen. Dat is iets meer dan 3 weken: daarna kun je er vanaf zijn.
     

  8. Wanneer algemene voorwaarden niet worden gewijzigd kunnen die van de voorafgaande jaren gewoon als bindend worden beschouwd.

    Daar het al december is, Ziggo mensen een periode moet geven om op te zeggen, wanneer men het niet eens is met een wijziging in de diensten, zul je van zelf tot de conclusie komen dat er behalve de ruim van te voren aangegeven prijsverhoging niets zal veranderen.
    jou vraag m.b.t. een afknijp clausule is niet anders dan speculatie wat nergens op is gebaseerd.


    Jij kan elk moment van de dag, week, maand, jaar opzeggen. Daar ziggo geen contract periode hanteert heb je hier dus ook geen last van.

    Jou reactie komt bij mij over als stemmingmakerij, beetje jammer…..
     
  9. Volgens mij zit je op het verkeerde forum

    'Locatie: Hilversum
    Ziggo Internet: geen
    DTV: geen'


    Hilversum
    UPC Nederland</B>
    Postbus 80900
    1005 DA AMSTERDAM
    0900-1580
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina