1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Angelo, 13 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jimmy54

    Jimmy54 Forum Member

    Berichten:
    15
    En dan te bedenken dat Antwerpen één van de eerste was waar de kabel werd geëxploiteerd. Voor TV.
    Daarna was dat voor Nederland Breda - zo'n kleine 34 jaar geleden.
     
  2. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Dat heb je dus fout en Tja heeft het ook nog eens duidelijk gemaakt, maar ik had al vermeld in een eerder bericht dat bij UPC het standaard TV abonnement NIET bij de kosten van de pakketten inbegrepen is.
     
  3. LuieDonder

    LuieDonder New Member

    Berichten:
    3
    Een vraagje,

    Ik wou laatst een nieuwe decoder kopen, tot mijn schrik zag ik dat ze niet meer 40euro waren, maar 100euro.

    Nu zie ik op Ziggo.nl dat wanneer je een "nieuw" Alles in 1 Extra abbo afsluit je een HD-PVR decoder krijg, alleen heb ik al een Alles in 1 Extra abbo, is het dan niet mogelijk om je abbo op te zeggen, en dan weer te nemen, zodat je toch nog een decoder krijgt.

    Gr,
     
  4. Eduard08

    Eduard08 Forum Member

    Berichten:
    3.372
    Je kunt vast wel op dezelfde dag opzeggen en aanmelden. Dat vinden ze vast niet gek bij Ziggo.:roll: Misschien geven je zelfs ook een welkomskorting. :oops:
     
  5. Jdd

    Jdd Forum Member

    Berichten:
    1.087
    Hmmm prijswijzigen moet men minimaal 30dagen van te voren aangeven.

    Heb officieel nog niets gehoord.....
     
  6. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
    Staat wel officieel op de website...
     
  7. Jdd

    Jdd Forum Member

    Berichten:
    1.087
    Niet iedereen heeft internet, en je behoord persoonlijk geinformeer te worden bij wijziging in de overeenkomst.
     
  8. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
    Heb je ook weer gelijk... maar jij wel..:mrgreen:

    Het kan natuurlijk ook zijn dat je mail op een adres krijgt waar je de mail
    niet van ophaalt zoals een kennis van mij is overkomen....

    Kennis had @home en van Home hebben ze een mailadres aangemaakt
    maar hij vond die naam niet leuk... dus hij een nieuw mailadres aangemaakt
    en nooit maar naar dat oude gekeken.... Laats was die aan het schelden
    op Ziggo dat die nooit iets hoorde van veranderingen en zo.. ik ging kijken
    en zag dat bij zijn gegevens onder Mijn Ziggo een mailadres stond wat hij helemaal niet meer wist.. toen we via webmail gingen kijken zat die vol met allemaal mededelingen... toen maar dit mailadres geforward naar zijn mailadres
    wat die in gebruik heeft....
    Zo zie je maar weer....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2009
  9. Jdd

    Jdd Forum Member

    Berichten:
    1.087
    Maar ook ik ben niet persoonlijk geinformeerd zoals dit wettelijk moet.

    Ze hebben nog twee dagen :mrgreen:
     
  10. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    En wat dan na die twee dagen? Hoef je dan die 1,55 niet te betalen? Per direct opzeggen mag je al, dus dat is geen bonus.

    Ik heb op 12-11 de email ontvangen. Die is gestuurd naar het email adres dat als 'hoofd' email aan mijn abonnement is gekoppeld. Email heeft de zelfde status als een papieren brief. Als jij je 'hoofd' email adres niet gebruikt (aanname van mijn kant) dan wordt het lastig om je te laten informeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina