1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Angelo, 13 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij bljift de analoge kabel verwarren met de producten internet en telefonie van Ziggo. Als ons AIE met € 0,20 was gestegen dan was dit evenredig geweest aan de overige klanten. Dan ging jouw verhaal inderdaad op.

    Ik merk dat we in circeltjes ronddraaien dus stop ik hiermee de discussie die op deze manier niet van de grond komt.
     
  2. Waarvan akte.
     
  3. Meer betalen?

    Ik dacht geld terug vorderen!!!! Al vanaf mei 2009 heb ik niet de kwaliteit en dienst die ik betaal voor alles in 1 plus. In schagen is Internet en telefonie beneden peil.
     
  4. Dan moet je een klacht indienen en vragen of je geld terugkrijgt.
    Als het een gegronde klacht is wordt er over het algemeen niet moeilijk gedaan over een vergoeding, daar zijn voorbeelden genoeg van geweest hier op het forum.

    Ik raad je aan om te schrijven naar afdeling klachten via het adres in Utrecht en te verwijzen naar je eerdere klachten en correspondentie over het niet goed werken sinds mei.
     
  5. Vergeten wodt hier wel weer dat op het moment dat het ziggo geworden werd, de prijs van bijv multikabel gebruikers wel omhoog gegaan is!!!

    Het werd gelijk getrokken voor alle gebruikers.

    Gestegen kosten??

    Je zal de afdeling helpdesk en storingsdienst bedoelen, inclusief her en der nieuwe installatie's.

    Hoe je het went of keert,

    al die kleine prijsverhogingen maken wel een forse verhoging samen opgetelt.

    1,5 jaar Ziggo, heeft al een grotere prijsstijging opgeleverd dan Multikabel in 10 jaar gepresteerd heeft ondanks de diverse overnamen's in die tijd.

    Daarnaast is de service ten opzichten van MK behoorlijk slechter geworden. (Multikabel wist toen namelijk van een slechte provider wel naar de top 3 te komen.)

    Er zijn mensen die vinden dat wij lopen te zeuren en ach het is maar 1, zoveel meer in de maand.

    In mijn ogen verdienen ze deze verhoging ondanks alle winsten nog steeds niet.

    Beloftes worden niet of heel laat nagekomen.

    spotjes zoals snelheidsverhoging is daar wel een goed voorbeeld van.

    "In het najaar worden de snelheden nog verder verhoogd"

    Zeg gewoon eind van het jaar of in het nieuwe jaar.

    En zo kan ik nog wel een A4 vol schrijven.


    Er moet nog veel gebeuren bij Ziggo om het in de buurt van MK niveau te krijgen.


    Ik geloof ook zeker niet dat het de schuld is bij de helpdesks en TD afdelingen, maar daar hoger in de top mogen wel wat mensen nodig bijgeschoold of verplaats worden.

    En dat is mijn mening na 11 jaar internetten via de kabel, op 3 woon adressen in de zelfde regio.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2009
  6. Uh, Xtra was al €65 euro!!! En nu voor bijna hetzelfde geld een heel pakket en nog sneller ook, dus uh, ik snap niet waar je die wetenschap vandaan haalt. Snap sowieso die onzin hier niet. Maar ja, wie ben ik. Dan maar een half biertje in de maand minder. Men kan altijd nog in abonnement downgraden. Het is hier in NL nog steeds geen Recht om internet te hebben, zoals in Finland nu. Wel klagen en toch blijven gebruiken.

    Amen!
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16
     
  7.  
  8. Als jij nu evenhier luid en duidelijk kunt aangeven hoe ik mijn AIE Plus pakket kan downgraden waardoor ik voor minder geld toch nog snel internet heb (10 MB/sec), telefonie en digitale tv dan ben ik je zeer dankbaar. Dit pakket had ik namenlijk ca 6 maanden terug nog met mijn oude bundelkortingen. Was ik niet overgegaan op AIE Plus dan had ik per 1 januari 2010 gewoon € 2,= voordeel tov AIE Plus (met ietsje minder snelheid).

    Dus graag uitleg hoe ik nu voor €2,= of voor mij part 5,= minder een pakket krijg bij Ziggo:
    - Internet 10MB/sec (Z2)
    - Telefonie Basis
    - Digitaal Basis.

    En dat is nu dus ook mijn kritiek. Ik opteer (ik zou het zelfs willen eisen) een tussenpakket AIE met bovenstaande producten. Bij @home waren er ook 4 pakketten voor ieder wat wils.
     

  9. Je kan wel vanalles willen, Ziggo heeft een vrij duidelijke tarief/abonnementen structuur..... Jij wil iets wat ze simpelweg gewoon niet aanbieden, ik vraag me tevens af als de gemiddelde gebruiker wel in snelheid omlaag wil... Maar goed, je kan wel dingen willen, ze bieden het dus niet aan. En dat is hun goed recht.
    Moch jij toch wat anders willen heb je de keuze, upgraden, losse pakketen of opzeggen en overstappen naar een andere partij.


    p.s. jou voorgaande situatie met bundel korting was iets van dat moment, het kan zo zijn dat Ziggo deze pakketen op den duur toch had opgezet of stop gezet.
     
  10. Voor een 10MB/s abbo zul je niet moeten willen downgraden maar juist upgraden. Die 10 MB/s gaat een feit worden in de tweede helft van 2010 voor het AIE extra pakket.
    Met iets anders "eisen" dan er wordt aangeboden ga je wel een hele rare vorm aannemen.
    Ik zou met deze instelling dan ook echt een andere provider gaan zoeken.
    En wacht daar niet te lang mee.

    Ik vraag me af wat er allemaal geschreven zou zijn als er geen snelheidsverhoging zou zijn geweest maar wel een prijsverhoging van 155 cent .... waarschijnlijk niet veel :schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina