1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Angelo, 13 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien moet je nog even je eigen (vele tientallen) berichten van een half jaar geleden teruglezen toen je nog losse produkten had.... :frons:

    Verder een advies:
    Je punt is duidelijk bij iedereen. Stop er nu verder alsjeblieft over en blijf niet telkens hetzelfde verhaaltje herhalen na een post van iemand anders. Het dreigt weer dezelfde kant op te gaan als een half jaar terug....
     
  2. Precies de spijker op zijn kop. Dit selectieve gedrag van Ziggo stuit me dus ook tegen de borst. Ik wordt gewoon gepakt omdat ik AIE heb, maar niet omdat de prijzen zijn gestegen want dan had dat ook uit de prijzen van de losse abonnementen moeten blijken. Ik voel me bij de ballen gepakt door Ziggo op een reuze manier. Had ik mijn oude bundel nog maar, dan was ik per 1 januari 2010 gewoon € 1,= goedkoper uit, welliswaar met de helft snelheid maar daar was ik dan veel gelukkiger mee dan de situatie waarin Ziggo me nu brengt. Eerst met een grote reclamecampagne ons naar AIE lokken met het feit dat het goedkoper is dan je huidige bundel en dan de prijs op een dusdanige manier verhogen zonder plausibele reden dat deze nog hoger ligt dan dat mijn oude bundel ooit zou zijn. Hier krijg ik de handen niet voor op elkaar ook nog nooit niet. Alleen wanneer ook de losse pakketten op dezelfde manier in prijs stijgen heeft Ziggo gelijk. Nu doet men aan onevenredigheid op een zeer lage manier :no:

    Ik vind dit een ernstige manier van misleiding van de kant van Ziggo. Eerst A zeggen en dan B doen.
     
  3. Ik lees in je profiel : "Ziggo Internet: Z2, Arris", ik neem aan dat je dat nog niet heb aangepast.

    Zware woorden gebruik je anders wel. Ziggo beperkt de verhoging en dan ook nog alleen voor het abo waar de meeste voordeeltjes/extra's inzitten.

    Als gedupeerde ga je eisen dat alle andere abo's ook in prijs omhoog gaan om het voor jouw rechtvaardiger te maken? Je denkt toch niet dat de MGV zich daar sterk voor gaat maken?

    Natuurlijk vinden wij een prijsstijging ook niet leuk, echter in deze kan ik niets onredelijks ontdekken, tenzij iemand me van het tegendeel weet te overtuigen. We mogen wensen dat iedereen die aankomende tijd zijn prijzen gaat aanpassen zich zo weet te beperken.
     
  4. Natuurlijk gaat het om geld, het instand houden van winsten.....
    Het enige wat voor niets op gaat is de zon....

    Op moment dat een bedrijf een bedrijf geen winst maakt en ze weten die situatie lang vol te houden.... dan is het bedrijf er na een poosje niet meer... Hebben al die duizenden mensen hun abonnements geld van de maand er voor betaald en is het bedrijf faliet...

    Wat een rare idiote ideologische gedachte dat een bedrijf geen winst mag maken, de muur die ze 20 jaar geleden in Berlijn neer hebben gehaald, was toch meer dan alleen een stuk beton mag ik hopen? De zelfde idiote gedachte dat een private onderneming geen bonussen meer mag geven. Wanneer je als personeel goed presteert mag je daar naar beloont worden…. Ook de managers bij Ziggo….
     
  5. Helaas zien we dit soort uitspraken steeds weer opduiken.
    Als iemand een opmerking maakt die niet goed valt, ben je "pro ziggo" of een "ziggovriendje".

    Op die manier maak je discussieren onmogelijk en duldt je dus geen mensen met een andere mening. Een discussie voeren moet je met respect doen en met argumenten reageren. Niet met dit soort dooddoeners.

    Blijft iemand bij deze mening en blijft hij volharden door iets wat niet in zijn straatje valt met dit soort non-argumenten te "bestrijden", dan zijn daar veel betere (klaag/scheld) fora voor te vinden. Blijf in dat geval gewoon hier weg, of pas het gedrag aan.

    Samenvattend:
    Discussieren? Graag, maar wel met respect naar anderen en anders blijf je maar weg.
     

  6. Ik zou zeggen, zwengel het aan bij de reclame codecommisie... 99,9% kans dat je geen kans maakt op een gunstige uitspraak voor jou. Ziggo handelt juist naar alle wetten en regels.... Ook speelt men zuiver op de moraal want ze geven het ruim op tijd aan.

    Trouwens wie zegt er dat Ziggo de oude abonnementen ook niet in prijs zal doen laten stijgen?

    Als het je echt zo zwaar valt, waarom schrijf je dan geen opzeggingsbrief? Dan ben je er vanaf...... en kan je opzoek naar een partij die tot en lengte van dagen geen prijsverhoging doorvoert..... suc6 met zoeken.....
     
  7. En nee..... ben geen ziggovriendje, ik ben realist en optimist tot in mijn kist.........

    Trouwens hoe meer concumenten partijen als een Kassa of radar aan bedrijven als Ziggo gaan trekken hoe meer kosten Ziggo moet maken om hier met voorrang een oplossing in te vinden.... denk maar een de Radar uitzending van een paar weken terug.... Ze hadden zelfs een helpdesk mee genomen... Dat kost geen geld zeker? misschien zijn deze kosten nou net de druppen en hebben ze moeten besluiten deze kosten in de vorm van een verhoging op de abonnees terug te halen...


    of te wel... ik moet nu meer gaan betalen door de andere mensen klagen....



    Let wel, ik zeg niet dat het zo is..... maar er is een kans aanwezig dat het zo kan zijn......
     
  8. Ziggo is degelijk geen filantropische instelling, maar een bedrijf dat diensten brengt.
    En zoals 'ik' al eerder aangegeven heb, heb ik geen klachten.
    waar ik me alleen aan stoor is het gegeven dat mensen werkelijk ALLES wat er van het bedrijf ziggo naar buiten komt een negatieve lading moet hebben.

    Prijsverhogingen zijn niet leuk, maar de mate waarin het nu is gebeurt kan ik niets over zeggen.
    1,55 guttegut....
    De keuze om je 'oude' rechten op te geven voor je eigen voordeel
    na een paar maanden komt er een verhoging, en nu loop je te huilen...

    Ik heb de keuze gemaakt om van de losse Z3 & tv + digitv over te gaan naar alles in 1, vanwege de snelheid.
    ik ging een 5 tot 10 euro minder betalen ( mede vanwege de 2 extra GRATIS kaarten + pakket als de eerste scheelde mij ook nog eens 19,98 euro )
    dus per saldo heb ik nog steeds een voordeliger pakket !

    Code:
    en ja, ik ben Ziggo vriend, zolang ik netjes mijn diensten krijg geleverd die ik heb aangevraagd !
    
     
  9. Je kan het ook andersom zien. Wanneer er voor Ziggo geen reden is om de losse pakketten te verhogen dan is er dus ook geen reden om AIE te verhogen. Dat is wel degelijk een argument.

    Ziggo komt zelf met de argumentatie gestegen prijzen, deze is hiermee dus onderuit gehaald. Dat is een drogreden.

    Bij de bakker zie je ook niet dat de bakker alleen de prijs van bruin brood met € 1,= verhoogd omdat alle grondstoffen zijn gestegen. Ik heb zware woorden gebruikt omdat ik het gewoon zo voel. Ik beoordeel de prijsverhoging als onredelijk en onevenredig. Voor mij is het of iedereen betaald meer of allemaal niet. Nu wordt een bepaalde groep gepakt.
     

  10. Wie zegt dat de verhoging voor anderen er niet aan staat te komen?
    bijvoorbeeld volgend jaar....... en deze abonnementen stabiel blijven....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina