1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Angelo, 13 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is heerlijk om je onvrede ergens te kunnen ventileren,maar Ziggo leest niet mee,althans niet degenen die de prijsverhoging hebben verzonnen.
    Van die 1,55 gaat ook weer 19% BTW naar de staat dus dat is goed voor de economie.
    Ik heb liever ook geen verhogingen,van niets maar alles is de afgelopen maanden duurder geworden en echt niet met 1,55.
    Als ik nu mijn boodschappen doe ben ik zeker een veelvoud kwijt...neem alleen maar het goedkope merk cola dat 40 cent per fles is gestegen.
    Niemand is verplicht de stijging te nemen,je kan opzeggen.
    En dat er geen alternatief is,is jammer, als het om de princiepes gaat,hoef je geen alternatief.
    Gas en licht zijn per maand sinds juni flink gedaald,en via het minima beleid van je gemeente kan je de kosten van je analoge aansluiting volledig vergoed krijgen,plus voor een deel de telefoonkosten.
    Maar sommige mensen gebruiken die 1,55 meer om eens lekker hier een felle discussie te voeren.
    Niets mis mee,ben niet verplicht het te lezen.
    Maar wil je echt protesteren,dan zul je bij Ziggo moeten zijn en niet hier.
    Dat het allemaal niet eerlijk is..heel nederland moest aan de bank of giro, maar toen kwamen er 15 euro pas kosten per jaar.
    Heel nederland moest pinnen,maar betaalde je tot 50 cent als je dat bij kleine bedragen deed.
    De tv die ik vandaag koop staat volgende week ergens elders in de aanbieding en soms bij dezelfde winkel.. en dan heb je het over meer dan 1,55

    Hier een discussie houden is zinloos daar doet ziggo niets mee.
    Er is een alternatief,als je zo princiepe vast bent,zeg op,ongeacht of je dan niet meer kan kijken.
    Richt je grieven tot Ziggo.
    Hier schelden of tieren kost niets,het mag,en het lucht je misschien op,maar verder lost het echt helemaal nul comma niets op.
     
  2. Discussiëren kan erg nuttig (en soms ook erg leuk) zijn.
    Oeverloos discussiëren over 'maar liefst' 1,55 ... nee, daar verspil ik mijn energie niet eens aan. Er gebeuren wel ergere dingen ... maar ... dat is mijn mening :wink:
     
  3. De enige die eigenlijk hier mogen klagen zijn de senioren en de minder bedeelde onder ons die krijgen het steeds moeilijker met al die prijsverhogingen. En dit allemaal door die grote jongens als pensioenfondsen en commercieële bedrijven die graag overal geld in zien, maar dat gaat wel over de rug van de zwakkere in onze maatschappij

    Als je kijkt naar de standaardtelevisie Z1 wat analoog is. Is dit in principe een dubbele prijsverhoging.
    1. De prijs gaat omhoog met 20 eurocent.
    2. De kabelboeren zijn bezig om de analoge pakketten verkleinen.

    Dus minder analoge zenders voor meer geld. Er zijn nog altijd abonnees onder ons die geen dure LCD-scherm kunnen veroorloven of waarvoor de techniek te snel gaat en nog steeds een conventionele tv-toestel thuis hebben staan met analoge kabelontvangst.

    Ik kan het nog opbrengen, die verhoging en denk de meeste op dit forum ook wel. Maar voor hoe lang nog. Als het zo doorgaat kunnen alleen de draagkrachtige onder ons nog televisie kijken. En blijft de rest in Nederland verstoken van de buitenwereld.
     
  4. Ik zal kort en simpel zijn, waarom die 1,55 euro? En niet 50 mb naar 40mb? Waarom kunnen we niet voor dezelfde prijs behouden en 5mb verlagen? :wink:
     
  5. Veel mensen hebben ook thuis laptop, dus die haalt nooit 50mb, ze weten zelfs ook niet eens dat ze beter kunnen overstappen naar ziggo all in plus pakket.

    Want bij extra halen ze toch nooit 50mb, terwijl je elke maand 15 euro meer moet betalen, is toch ook niet echt eerlijk.

    Volgens mij weten ze bij Ziggo ook donders goed, er staat niets op website van Ziggo vermeld, zelfs ook niet bij de brief die ziggo heeft gestuurd.

    Zelfs moesten de klanten naar Ziggo bellen met de vraag waarom ze geen 50mb, kunnen halen, dan Ziggo uitleggen dat het aan router ligt, belkosten ja. Vermeld dan ook op de site van Ziggo en vermeld ook in een brief, niet alleen maar reclame of wat anders.
     
  6. Dus omdat je hardware het niet zou trekken zou een prijsverhoging niet mogen ?
    Dit gaat wel heel erg off topic.
    Mijn routertje en laptopjes halen met gemak Draft N 150 mbits,dit gaat nergens meer over.
     
  7. Ik vind dat we zeker moeten klagen wanneer Ziggo ons zonder opgaaf van reden een prijsverhoging door de mik drukt. Er zit geen eerlijkheid in aangezien:

    1) De prijsverhoging voor alle AIE-pakketten hetzelfde is. Dat is niet logisch.
    2) ALLEEN de AIE-bezitters deze verhoging krijgen

    Verder heeft de AIE-verhoging NIETS te maken met ons basis analoge kabelabo zoals hier wordt beweerd. Dus moet het betrekking hebben op internet of telefonie. Dat laatste wil ik alleen geloven wanneer ook de afzonderlijke pakketten met hetzelfde bedrag wordt verhoogd.

    Ziggo doet hier iets waar de honden geen brood van lusten. Onder valse voorwenselelen men ik van mijn bestaande @home-bundel naar AIE gelokt, dit terwijl mij oude @home-bundel per 1-1-2010 gewoon goedkoper is dan AIE. Kortom dit belazerij.

    De reden dat ik boos ben zie hierboven, dit kan ons zo maar het jaar er op weer gebeuren, alleen omdat wij toevallig AIE hebben. Dit is niet te verteren zolang de prijsverhogingen niet op de losse pakketten worden losgelaten. Dit voelt alsof Ziggo gewoon een groep pakt ipv al hun klanten.
     
  8. Je kunt zelf 15 euro per maand in je zak houden als het je voldoende hebt aan minder snelheid. Als je alles-in-1 Extra hebt nu, downgrade je naar alles-in-1-plus en heb je 20Mbit/sec. Dat is hetzelfde als je een tijdje geleden nog had met alles-in-1-extra. Over een paar maanden gaat dat zelfs naar 30Mbit. Als je echt die 1.55 niet kunt missen is het misschien een optie om te downgraden ? Voor het geld wat je dan elk jaar overhoudt (180 euro) kun je veel leuke dingen doen.
     
  9. Ziggo geeft gewoon een reden op,dus het is niet zonder opgaaf van redenen.
    Uit de mail:
    "U heeft Alles-in-1 Extra van Ziggo. Met dit pakket kijkt u (digitale) televisie, heeft u extreem snel internet en belt u gratis met ruim 900.000 andere telefonie-abonnees van Ziggo. Wij willen u laten weten dat de tarieven voor Alles-in-1 gaan wijzigen. Dit komt door gestegen kosten."
     
  10. Sorry maar dit is humbug, onzin.
    Iedereen mag klagen,alleen moet je wel bij Ziggo zijn.
    Verenig dan het nuttige met het aangename,roep dan alle tegenstemmers op gezamenlijk een brief op te stellen met alle argumenten en richt die aan Ziggo.
    Pas dan heeft klagen pas zin (hoewel ik dat betwijfel) nu is het klagen op een niet Ziggo site waar er in elk geval met je klacht niets gedaan kan worden.

    Dat televisie kijken alleen nog voor de elite zou gaan gelden is al helemaal onzin,iedere gemeente heeft verplicht een minima beleid waaruit tot een vast bedrag kosten zoals lidmaatschap van de gymvereniging,abonnementen op tijdschriften en ook de kosten voor TV en Internet gedeclareerd mogen worden.

    Daarnaast zijn de uitkeringen gekoppeld aan inflatie en worden jaarlijks in januari en juli herzien.

    Nogmaals ook ik hou niet van welke prijsstijging van welk product dan ook.
    (behalve van mijn loon :mrgreen:)
    Maar de genoemde tegen argumenten worden steeds wilder.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina