1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

RTL Gemist betaald?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door pjutr, 12 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds vanavond zie ik eindelijk programma-titels bij RTL-gemist. Maar i.t.t. Uitzending gemist en het weinige 'Net gemist'-materiaal van de SBS-groep kan ik niets bekijken. Ik krijg de mededeling dat ik mij moet abonneren via 090-0730. Maar ik BEN geabonneerd op 'Net gemist' Heeft iemand al ervaring met RTL-gemist oproepen / afspelen?

    Overigens: ook hier valt het aanbod vies tegen. Ik had natuurlijk geen buitenlandse series verwacht, maar heel veel aardige eigen produkties staan niet bij RTL gemist....
     
  2. Denk dat RTL nog een extra centje erbij probeert te scoren. Via de website van RTL4 wilde mijn vrouw "Voetbalvrouwen" kijken, maar dat kon niet. Ze moest dan eerst ervoor betalen. Beetje belagelijke ontwikkeling is dit.
     
  3. Ik merkte dit afgelopen zaterdag ook toen ik "de club van Sinterklaas" voor m'n dochter wilde afspelen.:cry:

    Volgens de website van Ziggo komt een deel van de rtl uitzendingen half november beschikbaar.
    Zou dus nu "elk moment" beschikbaar moeten komen en ik ga er van uit dat je hier niet extra voor moet betalen want dit staat nergens vermeld.

    Of is de prijsverhoging van het alles-in-één tarief per 1 januari bedoelt om de kosten te dekken :schater:
     
  4. Ik heb het niet over interactieve TV van Ziggo, maar over het content wat rechtstreeks op de site RTL Gemist te vinden is.
     
  5. Topic starter heeft het over RTL uitzendingen via ITV, wat past in dit subforum.

    Daar reageerde ik ook op, achter de laatste zin staat niet voor niets een smiley:lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina