1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen telefonie en zeeeeer traag internet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Jheroen, 11 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee logisch, maar het is ook niet zo dat in elke straat iedereen even snel gaat bellen. Als hij een tweede keer belt en die persoon checkt dat even voor hem... Afijn zo bedoelde ik voorgaande.....
     
  2. Het lijkt bij mij weer in orde te zijn, wat er door Ziggo is gedaan weet ik niet. In ieder geval is er bij mij geen monteur geweest.

    Dick
     
  3. Te vroeg gejuicht, snelheid en resultaat pingtest variƫren sterk. Ik laat toch maar de monteur komen.
     
  4. het is hier precies hetzelfde (overhees), de ping varieert continue en de snelheden zitten op ongeveer 50% van wat ze moeten zijn.

    daarnaast werkt de telefoon nog niet (in gesprek toon bij hoorn opnemen)

    ben benieuwd of ook dit nog in orde gaat komen...
     
  5. Nee, begrijpelijk, maar ik ging van onze situatie uit

    Stadswarmte is een daisychain, als nr 1 geen verwarming heeft, en nr 6 ook niet, dan kan je er donder opzeggen dan het hele blok (net) hetzelfde probleem heeft

    en helaas zijn in amsterdam en utrecht maar 1 of 2 van die netten te vinden
     
  6. Update:

    nog steeds een ping van 141 ms, download van 8 Mb (ipv 50 mb) en upload van 0,4 Mb(ipv 5 MB)

    telefoon is nog steeds in gesprek, helaas helaas maar men lost de problemen niet op :evil:
     
  7. Storing Telefoon + Internet

    Ik heb dezelfde storingen zoals jullie melden, behalve dat mijn telefoon het wel min of meer doet (Ik kan de spreker wel goed verstaan, maar de spreker hoort mij vervormd). Vanochtend al 3 keer aan de lijn gehangen met de helpdesk en inderdaad "hoeveel lampjes ... en haal de stekker eruit enz ... Heb zojuist (rond 13.30 uur) weer contact gehad met de helpdesk en gezegd dat er meer mensen in mijn buurt (Overhees) zijn met gelijke problemen. De meneer aan de lijn zou er voor gaan zorgen dat het een groepsstoring wordt, waarmee de klachten sneller verholpen zouden moeten worden. Ik ben bang dat we maar moeten afwachten.

    Groet!
     
  8. de meneer van de helpdesk is zeker vergeten er een groepsstoring van te maken, op de ziggo site staat niets vermeld....

    wel nog steeds een ping van 136 ms, download van 9 mb en upload van 2 mb

    daarnaast de telefoon: tuut...tuut...tuut nog steeds in gesprektoon :evil:
     
  9. HELP!

    ineens werkt alles weer normaal........

    en het is niet eens maandag 16 november geweest....

    welnu probleem over, hopen dat het zo blijft ...

    :applause:
     
  10. Sinds een uur of half 4 werkt alles bij mij ook weer. Hopen dat het blijft werken.

    Fijne avond iedereen !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina