1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Erg stil bij Ziggo na uitzending Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abacoziggo, 10 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    Natuurlijk. Als ik zeg formulier bedoel ik webformulier.
     
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe het ticketsysteem bij Ziggo heet; wel weet ik dat het niet het meest ideale systeem is. We kunnen mails alleen teruglezen als deze zijn beantwoord en gelogd in het klantsysteem.
     
  3. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Radar objectief? Ze laten alleen de klagers objectief hun zegje doen, de bedrijven waar het om gaat worden heel keurig en subtiel in die richting geduwd die Radar ze op wil hebben, en worden regelmatig onderbroken/afgebroken in wat ze zeggen.

    Radar mag dan voor gedupeerden een kans zijn om hun zegje te doen, de drijfveer van Radar sensatie en dus de kijkcijfers, en daarvoor worden de middelen niet geschuwd.

    Ik ben absoluut niet tegen programma's als Radar op zich, echter ben ik wel tegen op de manier waarop de programma makers het aanpakken. Als je objectief wilt zijn, moet je alle partijen objectief en volledig aan het woord laten, en niet sturen in datgene wat je wilt horen en de rest afkappen.
     
  4. FullHD1

    FullHD1 Forum Member

    Berichten:
    47

    direct 2 dagen na de Ziggo uitzending gebeld.
     
  5. joskes

    joskes Forum Member

    Berichten:
    22
    Wat me opvalt is dat van radar gezegd word dat men er geen kans heeft er weerwoord te geven en onderbroken te worden als ziggo wat wil zeggen,maar het probleem bij ziggo zelf is dat daar totaal geen weerwoord te voeren is.
    Daar mail je naar,krijg je geen antwoord.
    Daar bel je naartoe,word je van het kastje naar de muur gestuurd.
    Ja je krijgt een koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen tegen ziggo.
    En zeg nu eerlijk,je word gebeld met een mooi aanbod,verzekering dat alles rond is in hooguit twee weken.
    Dat gaat heel dikwijls mis en dan heb je niets meer om te ondernemen als afwachten.
    Dat noem ik dus echt zeer slecht.
    Logisch dat men in programma's daar op inspringt.
    In mijn optiek roept ziggo dat allemaal op zichzelf af.
    En ik neem het jullie niet kwalijk hoor dat je je werkgever of iets dergelijks hier verdedigt ten opzichte van radar maar men is er toch over het algemeen wel zeer tevreden over dat er zulke programma's zijn gezien de responses die ze ontvangen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2009
  6. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Als Radar dat kunstje alleen bij Ziggo flikte, maar dat is niet zo, ze flikken dat kunstje bij elk bedrijf wat in de uitzending komt.

    Het idee achter het programma is goed, de uitvoering is echter uitermate slecht, bedroevend en teleurstellend, en Radar is zeer zeker niet objectief, helaas ook nooit geweest.

    En waarom oh waarom word er altijd weer terug gegrepen naar "Je zult wel bij Ziggo werken", of "Ik kan me voorstellen dat je jou werkgever verdedigt". Behalve dat het voor de meeste forumbezoekers flauwekul is, evenzo voor mij, is het een MEGA dooddoener..... Moet je voor een bedrijf werken om een bepaalde mening of standpunt te kunnen hebben? Altijd hetzelfde gezeik van mensen als ze tegengas krijgen op hun standpunt of een mening te horen krijgen die haaks op die van hun zelf staat.

    Daarnaast word Ziggo niet verdedigt in deze, Radar word in een kwaad daglicht gesteld voor de manier waarop zij alle bedrijven behandelen in hun uitzendingen en verre van objectief zijn. Dus niets specifieks over Ziggo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2009
  7. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    En hier ga je de fout in... nogmaals Jokes, kap eens mee met dat gezeik over werkgever en dergelijke. Dat jij gefrustreerd bent is allang duidelijk, maar hou je eens in! Velen hier krijgen nog steeds geen salaris van Ziggo, simpelweg, omdat ze er niet werken ;)
     
  8. joskes

    joskes Forum Member

    Berichten:
    22


    Als Radar dat kunstje alleen bij Ziggo flikte, maar dat is niet zo, ze flikken dat kunstje bij elk bedrijf wat in de uitzending komt.

    Het idee achter het ziggo is goed, de uitvoering is echter uitermate slecht, bedroevend en teleurstellend, en ziggo is zeer zeker niet objectief, helaas ook nooit geweest.

    ""kan je ook zo vertalen.""

    Kijk 4 weken wachten al en nog niets gehoord of gezien.

    Zendingen volgen Vul hier uw zendinggegevens in en klik vervolgens op 'Zoeken'

    Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

    Barcode (2S.../3S...) Postcode (1234AA) Buitenland Track & Trace binnen Nederland:

    Ik lieg en fantaseer daar niet over toch,sommige werken daar toch wat is zo stuitend om daar moeilijk over te doen.
     
  9. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Slechte vertaling, slechte onderbouwing. Nee het is geen vertaling. Het is de uitvoering van Radar die ik ter discussie stel, niet hoe Ziggo bepaalde zaken afhandelt.

    Lezen blijkt moeilijk te zijn als je gefrustreerd bent. Ik snap dat er dingen misgaan, maar lees aub een reactie inhoudelijk goed voordat je reageert. Kost niet zoveel tijd, groot gemak. Er worden nu zaken verdraaid en door elkaar gehaald.
     
  10. joskes

    joskes Forum Member

    Berichten:
    22
    Nou ja je kan vinden wat je wil,maakt me niets uit,feit blijft dat ziggo landelijk er in veel gevallen een puinhoop van maakt wat betreft hun communicatie.
    En daar valt of staat de immagebuilding van een bedrijf mee.
    Dan krijg je mensen en programma's die daar tegen gaan protesteren
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina