1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet meer in webmail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door RoWa2008, 9 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er meer mensen die sinds vanmiddag niet meer in de webmail kunnen. Ik ben er vanmorgen nog opgeweest en als ik nu inlog zegt ie dat de gebruikersnaam of ww niet klopt. Ook in mijn outlook komt niks meer binnen, want dan moet ik mijn ww opnieuw invoeren.

    Ik heb niks gewijzigd.. misschien zijn er meer mensen met dit probleem.
     
  2. Er was vandaag wel een storing met MijnZiggo, maar die is opgelost inmiddels. Kan je wel je wachtwoord wijzigen? (https://email.ziggo.nl > wachtwoord vergeten)
     
  3. Bij een kennis hetzelfde probleem,, wachttijd telefoon moet je maar raden, het contactformulier werkt niet, en als je een wachtwoord opvraagt krijg je die per email opgestuurt terwijl je niet in je mailbox kan komen (handig).
    Kan dus ook niet meer via webmail inloggen.
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

  5. Ik kreeg te horen dat er een zeer lange wachttijd was met bellen.
    Dat thuishulp werkt dat redelijk? zo ja ga ik dat morgen proberen bij de persoon, is een paar dorpen verder dus vandaag niet meer.
     
  6. Thuishelp is een programma dat de meest gestelde vragen beantwoord en waarmee je kan chatten met een medewerker. Geen wachttijden, het kost je geen geld en men kan meteen voor je kijken.

    Wat betreft wachtwoord wijzigen: ik weet niet hoe het bij de nieuwe site zit, maar bij de oude werd het niet naar je gemaild, maar kon je na invullen van klantnummer/postcode/huisnummer/gebruikersnaam een nieuw ww instellen.
     
  7. Echt handig ja, ik ben mijn ww kwijt en na het invullen van mijn gegevens krijg ik het wachtwoord...jawel...toegemaild!
    Lang leve ziggo (maar niet heus)

    Hoe kom ik nu mijn mail in? :no:
     
  8. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Je geeft aan je wachtwoord via e-mail te ontvangen. Vraag jij niet je wachtwoord voor mijn Ziggo opnieuw aan dan?

    Als ik op de link klik bij wachtwoord e-mail vergeten kom ik op de producten site uit.

    Anders maandag even bellen met de helpdesk?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2009
  9. als ik bij webmail op de link klik van ww vergeten, dan kom ik ook op de productensite uit. Daar moet ik me vervolgens aanmelden met mijn account waar van ik een ww heb gekregen ooit. Uiteraard staat dat ww in mn email-inbox :rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina