1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Werkzaamheden P-code 1784 Den Helder

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door martmarbus, 9 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. martmarbus

    martmarbus Forum Member

    Berichten:
    133
    Dit bericht kreeg ik binnen.
    Het is maar dat je het weet.

    Mart

    Geachte abonnee,

    Ziggo werkt voortdurend aan het verbeteren van zijn diensten. Zo ook bij u in de buurt. Daarmee garanderen we u een hoge kwaliteit televisie, telefonie en internet.

    U kunt ons verwachten op maandag 9 t/m vrijdag 13 november van 07.00 - 16.00 uur. Omdat de werkzaamheden buitenshuis plaatsvinden, hoeft u hiervoor niet thuis te blijven. Houd er wel rekening mee dat uw televisie -, radio -, telefonie - en/of internetsignaal tijdens deze werkzaamheden tijdelijk onderbroken kunnen worden. Uiteraard doen wij er alles aan om de overlast zo veel mogelijk te beperken.

    Kunt u na deze werkzaamheden niet bellen en/of internetten? Probeer dan eerst het volgende:

    1. Haal de stroom twee minuten van uw modem af en zet hem daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.

    2. Heeft u een router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem 2 minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas weer uw router aan en start uw computer opnieuw.

    3. Digitale Televisie van Ziggo? Haal dan twee minuten de digitale ontvanger uit het stopcontact en sluit deze daarna weer aan.

    Heeft u nog vragen of houdt u problemen? Op ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/ vindt u actuele informatie over onderhoudswerkzaamheden. U kunt natuurlijk ook bellen met onze Klantenservice op 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut). Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 - 22.00 uur en in het weekend van 09.00 - 22.00 uur.

    Met vriendelijke groet,

    Martine Ferment
    Directeur Ziggo Klantenservice.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina