1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bedankt ziggo voor het gestuntel,het frustreren het beloven maar niet doen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door joskes, 8 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik geloof jou nergens vernoemd te hebben isis en niemand niet bij naam, dus hij die zich aangesproken voelt reageerd meteen zie ik :)
     

  2. Laat me raden, je zoon heeft Telfort opgezegd voordat hij het Ziggo-pakket binnenhad? Niet echt slim. Die paar tientjes voor een maandje dubbel abonnement scheelt een hoop frustraties zo te zien.
     
  3. Beste Ed,

    Volgens mij lees en reageer je in dit geval een beetje tendentieus
    en zeker niet inhoudelijk op de (in ieder geval) mijns insziens terechte klacht. Of die nu leuk is voor Ziggo of niet :wink:
     
  4. Wat denk je daar nu mee te bereiken ?
    Hooguit persoonlijke genoegdoening van je stuurloze woede

    Succes verder
     
  5. weer zo'n zogenaamde denkend alles te wetende senior deskundige niets zeggende reactie :)
     
  6. Wat wel zo is, is dat als je je wat beter had ingelezen, je had kunnen weten dat dit soort dingen gebeuren. Bij ziggo bovengemiddeld veel. Bij mij ging het in eerste instantie ook goed mis. Nu is alles goed. Een kruistocht tegen de directie is vechten tegen de bierkaai.
     
  7. Nee, het gaat om de manier van houding... Behandel een ander zoals je zelf behandeld wenst te worden. Geef geen grote bek en wees gewoon normaal. De bezoekers van dit forum kunnen er toch niets aan doen dat het bij Ziggo fout gaat??????

    Dus niks niet tendentieus....

    Terechte klacht of niet, doe normaal met uitspraken!!!
     
  8. I know vijver,maar je moet toch iets :(
    In het verleden heeft het wel gewerkt gelukkig,alles kon ineens wel.
    Maar inderdaad ik ben het met je eens, je vecht tegen een groot monster dat ziggo heet als je een probleem hebt met hun ""getuige alle vermeldingen op dit forum.""
    En ed dat is het nu juist je bent netjes aan de hulplijn en er zit een soort iets aan de andere kant als een robot zijn riedeltje af te draaien zonder dat je ook maar een normaal antwoord krijgt.
    Op de vraag of ik het track en trace nummer dan kon krijgen was het antwoord ook "geven we nooit ""
    Dat noem ik echt respectloos en dan gaan sommige mensen inderdaad raar doen.
     
  9. Excuses... sorry...




    :schater:



    Denk eens na voordat je iets tikt, dit forum kan er ook niets aan doen dat je problemen ervaart. Leg je probleem uit en hou die nare woorden achterwege. Dat stoort.
     
  10. Juist !!
    Die ongestuurde woede reacties naar mede forumgebruikers brengen de oplossing ook niet dichterbij.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina