1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bedankt ziggo voor het gestuntel,het frustreren het beloven maar niet doen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door joskes, 8 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Ik heb zelf het alles in een extra van ziggo,destijds het bestellen en beloofde leveren ging op alle fronten mis vanuit ziggo.
    Niet de beloofde modem,later geleverd dan afgesproken,slecht behandeld aan de helpdesk.
    Na een mail naar de directie met alle klachten en dit te willen publiceren over alle forums op het internet die ik maar kon vinden met voorbeeld text erbij kreeg ik binnen het uur de secretaresse aan de telefoon met de mededeling dat het meteen werd opgelost.
    Nog geen half uur later hoofd klachtendienst aan de lijn dat de dag erop meteen een monteur zou komen met de wel beloofde modem enz...
    Dat gebeurde dus ook en hoppa die mail deed wonderen.

    Welnu,mijn zoon die een eigen woning heeft wist ik te overtuigen jongstleden om toch beter een alles in een pakket van ziggo te nemen en telfort vaarwel te zeggen.
    Waar ik bij was telefonisch besteld,vragend of alles op tijd geleverd zou worden werd weer met 100 % zekerheid beloofd binnen 14 dagen.
    We zijn nu drie weken verder en wat denk je niets,helemaal niets,geen bericht van ziggo geen bestelling.
    5 maal ziggo gebeld inmiddels,helemaal niets wijzer geworden,je word verwezen naar de algemene voorwaarden verdomme.
    Ik ga maar weer eens het hele gebeuren op schrift stellen en overal maar posten waar ik maar kan als waarschuwing tegen de ziggo storytellers.
    Tevens ga ik nu ook de hele top van ziggo werkelijk bombarderen met mails tot ze daadwerkelijk doen wat ze beloven.

    Ik schaam me gewoon tegenover mijn zoon.

    BEDANKT ZIGGO VOOR HET GESTUNTEL,HET FRUSTREREN HET BELOVEN MAAR NIET DOEN
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2009
  2. Graag gedaan. :thumb up:
     
  3. Ook een typisch voorbeeld van een Ziggo reactie eigenlijk.
    Zie je hier ook steeds vaker van de zgn senior-members helaas.
    Bagatelliseren en vooral niet serieus nemen....
    Er is een tijd geweest dat de klant koning was, tegenwoordig moet je
    als klant blij zijn dat je mag betalen :oops: en zeker niet "zeuren"....want zo noemen we dat als je gewoon wilt dat een afspraak wordt nagekomen.
    Dit geldt overigens niet alleen voor Ziggo, is een trend zeggen we dan.
     
  4. Klopt helaas konstateer ik ook vaak dat sommige seniormembers zich hier opstellen met dezelfde houding als ziggo helpdeskmedewerkers.
    Lijkt er wel eens op of het echt medewerkers van ziggo zijn.
     
  5. Waarom? Omdat ze het in een aantal gevallen terecht voor Ziggo opnemen? Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat Ziggo geen fouten maakt. In dit geval zijn er duidelijk fouten gemaakt en deze moeten dan ook worden opgelost door Ziggo. Daar gaat het helaas wel eens mis.
    Maar er zijn ook mensen die bij alles direct de schuld aan Ziggo geven, wat niet altijd terecht is. In zo'n geval zal een aantal leden hier dat ook aangeven, waarop ze direct 'verweten' wordt voor Ziggo te werken. Dat vind ik vreemd.
     
  6. Zo isis!!!,ik wist niet dat je je zo aangesproken voelt.
    Waar we het over hebben is dat sommige senoirmembers daawerkelijk zo reageren terwijl je kan zien dat de klacht echt terecht is
     
  7. Ik ben alleen klant bij Ziggo. Mijn centjes verdien ik ergens anders.
    Wat al eerder gezegt is, bij ieder bedrijf worden fouten gemaakt.
    Kan gebeuren en die dienen dan opgelost te worden.
    Alleen als er bij sommige mensen iets fout gaat, dan deugd opeens het hele bedrijf niet en dient het aan de schandpaal genageld te worden.
     
  8. Het gaat er dus om dat ze zelf aangeven een fout te maken en vervolgens zo reageren zoals jullie nu.
    Niets oplossends bieden alleen maar lamlendige reacties geven waar je helemaal niets aan hebt.
    Dus loos,leeg,niets,nada
     
  9. En wat zouden wij dan volgens jou kunnen doen om het probleem van je zoon op te lossen?
     
  10. Och och och, jij begint toch met aanspreken van mensen en beschuldigen dat ze bij Ziggo werken????

    Even checken, nog steeds geen bijschrijvingen van Ziggo, enkelt afschrijvingen.

    Voel je je nu meer dan een ander?

    Echt, het getuigt van zwakte om mensen gelijk maar van een baan bij Ziggo te bestempelen. Jaja, ohwnee, er zijn ook mensen die geen problemen bij Ziggo hebben ;)

    Echt, suc6 met je probleem. Door je eigen houding, is je eigen geloofwaardigheid hier in ieder geval beneden peil... je opmerking doet mij enkelt denken aan een lokroep, een lokroep om aandacht.. maar goed... bel Radar maar. En los daarvan... jullie.... grrrrrrrrrr....

    Suc6 er mee :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina