1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

TV Producten aanpassen via Mijn ziggo in ETTHome gebied.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door WillemHvdW, 8 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik woon in Boxmeer en heb alleen digitale TV via Ziggo, dus geen internet. Nu wil ik mijn abonnement veranderen via Mijn Ziggo. Ik heb namelijk alleen het extra HD pakket maar wil daar nu alle andere digitale pakketten ook bij gaan nemen.

    Als ik echter via Mijn Ziggo aangeef dat ik mijn product wil wijzigen kom ik automatisch op de webpagina van ETThome uit en heb ik geen mogelijkheid om online mijn producten voor TV te wijzigen.

    Heeft iemand anders in het ETThome gebied hier ook last van? Indien dit opgelost kan worden heeft iemand dan een suggestie?

    Alvast bedankt,
    Willem
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Je kunt het beste even contact opnemen met de Helpdesk. Die zullen je vast en zeker verder kunnen helpen.
     
  3. Ik heb een tijd geleden een mail gestuurd naar de helpdesk en daarop heeft Ziggo ook terug gebeld. Toen werd er gezegd dat ze er naar gingen kijken en het probleem gingen proberen op te lossen. Ik moest dan maar proberen of het na een tijd opgelost was.

    Nu is dit niet het geval en en was dus benieuwd of er andere mensen in ons postcode gebied hetzelfde probleem ondervinden voordat ik eventueel weer contact met Ziggo ga opnemen.

    Mocht ik hier geen oplossingen vinden dan ga ik dus maar weer eens contact opnemen met de helpdesk

    Willem
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2009
  4. Ik zou gewoon de helpdesk bellen en dan via de afdeling verkoop de extra pakketten bestellen.
     
  5. Ik ga ook inderdaad de helpdesk bellen/mailen ivm de pakketten maar ik ben vooral benieuwd of er meer mensen zijn die dus hun pakketten niet kunnen beheren als ze in het ETThome gebied zitten.

    Ik persoonlijk vind het raar dat je een online service hebt maar dat deze niet beschikbaar is als je in een bepaald gebied woont waar ze een aparte techniek gebruiken voor internet. Vooral gezien het feit dat ik alleen gebruik maak van de tv diensten en niet het internet van Ziggo afneem.
     
  6. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    @WillemHvdW:

    Ik zit even met je mee te denken.
    Als je in Mijn Ziggo klikt op Product wijzigen ipv op Nieuw product bestellen. Kom je dan ook op die Postcodecheck uit?

    Of via deze link: https://mijn.ziggo.nl/Ziggo/htdocs/wijzigingsformulier/Diensten.jsp

    Je moet dat eens proberen in een nieuw scherm of tab-blad als je al ingelogd staat in Mijn Ziggo.

    Mogelijk slaat hij dan die postcodecheck over waardoor jij op de Etthome site uit komt.
     
  7. Het werkt:applause:
    Het is inderdaad de postcodecheck die er voor zorgt dat ik op de etthome site terecht kom. Als ik die via jou link omzeil kan ik gewoon mijn prodcten wijzigen.

    Bedankt voor de tip en hopelijk kunnen meer mensen er gebruik van maken

    Willem
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina