1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Oude @home Smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Sylex, 6 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylex

    Sylex New Member

    Berichten:
    1
    Sinds kort hebben wij hier digitale tv van Ziggo. Ik moet zeggen dat dit perfect werkt. Graag zou ik alleen een tweede tv in huis willen aansluiten. Nu bedacht ik mij ineens dat ik ongeveer twee jaar geleden (kan ook best langer geleden zijn) een humax decoder met smartcard van familie had gekregen. Nu vroeg ik mij alleen af of de oude @home smartcard nog op één of andere manier geactiveerd kan worden? Of moet er dan een nieuwe smartcard komen? Ik heb hem uiteraard al via mijn ziggo proberen te activeren, maar dan krijg ik de melding dat het nummer van de smartcard niet wordt herkend.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2009
  2. ber000000-6

    ber000000-6 Forum Member

    Berichten:
    612
    als je de oude eigenaar nog kent, die moet hem eerst de-activeren.
    of op de website, of via de helpdesk.
    daarna zou jij theoretisch de gebruikte kaart weer op je eigen naam moeten kunnen zetten.

    suc6.

    berrie.
     
  3. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Als hij niet meer geregistreerd staat (waar dan ook) kan de HD hem binnen een halve minuut voor je activeren.
    Mochten zij de melding krijgen dat de smartcard in gebruik is, dan zullen zij dat doorzetten naar de tweede lijn zodat de kaart wordt vrijgegeven zodat jij hem alsnog kan activeren.
     
  4. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Zeker zo'n zwarte? Ik heb er een nieuwe voor gekregen omdat hij niet meer functioneerde maar normaal gesproken zou hij het gewoon moeten doen of geactiveerd moeten kunnen worden mits hij op jouw adres geregistreerd staat.

    Gert.


    Gert
     
  5. Tv-Kijker

    Tv-Kijker Forum Member

    Berichten:
    1.747
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Die zwarte waren toch van Tv-home die van @home waren toch rood-wit?
     
  6. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Volgens mij wel. Ik had in ieder geval de zwarte.
    Maar het kan maar zomaar zijn dat hij het niet meer doet, zoals in mijn geval, even bellen met de HD en je krijgt een nieuwe blinkende oranje kaart.

    Gert.
     
  7. Mr_Parker

    Mr_Parker Forum Member

    Berichten:
    493
    Bij mijn ouders werkt nog zo'n mooie zwart groene tv home kaart en een wit rode @home.

    Bij mij werkt een oude wit rode en een @home en een rood groen witte @home kaart.

    De wit rode kaart bij mij was een tijdje terug (+/-2 jaar) door Ziggo / @home zelf geblokkeerd en de nieuwe toegestuurd.
    Toen het mogelijk werd om zonder meerkosten 2 kaarten met hetzelfde abo te hebben heb ik zelf gebeld om de oude kaart weer te laten activeren. Binnen 10 minuten na doorgeven van het nummer werkte hij al weer.

    Als de kaart momenteel op haast alle zenders aangeeft dat het abo verlopen is of een ander soort melding zou het een kwestie moeten zijn van het nummer (telefonisch) door te geven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina