1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door DJZIGGO, 6 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We hebben tijdig ons verhuisbericht doorgegeven. Toezegging gekregen van ZIggo dat we binnen 10 werkdagen het alles-in-1 pakket zouden ontvangen. we zijn nu inmiddels bijna een maand verder maar nog steeds helemaal niets ontvangen. Natuurlijk de klantenservice al gebeld maar daar hebben ze een (voor Ziggo) afschuif en verberg systeem.
    Bij wie moet ik zijn om wel een antwoord te krijgen?

    Groeten
     

  2. Bij de klantenservice, even de status opvragen dmv je Ziggo klantnummer.
    Mocht de verhuizing nog niet doorgevoerd zijn een brief schrijven met daarin nogmaals het verzoek en vanzelf sprekend aangeven dat dit de 2e keer is. deze opsturen naar de klantenservice in Utrecht.
     
  3. Of een mail sturen naar de directeur van de klantenservice, heeft mij tot nu toe geholpen met alles.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina