1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

zijn ze bezig met upgrades ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 5 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0K3wL

    Zer0K3wL Forum Member

    Berichten:
    284
    want in eens vliegt mijn modem er uit rond nu ik deze post maak en wil er niet meer in........... ;| ik check ziggo site bij storing per postcode staat ook niks.......... waarom doen ze dit nou on aangekondigt.........
    hier betaal ik toch geen geld voor om 1 2 maybe 3 uurtjes uit te liggen met internet.
     
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Dat je internet eruit vliegt hoeft niet per se door werkzaamheden/upgrades/storingen van Ziggo te komen.
    Wat gebeurt er met de lampjes van je modem als de verbinding wegvalt? Blijven die branden of gaan die knipperen?
     
  3. crapz0rs

    crapz0rs Forum Member

    Berichten:
    839
    Hier rond 01:05 eruit, en rond 02:05 weer in de lucht.
    Al die tijd had modem geen verbinding.
    (Overigens is up/down ongewijzigd gebleven)

    Van mijn part mogen ze best af en toe (laatste keer dat ie er rond 01:00 een uur uitlag is paar maanden geleden) onaangekondig werkzaamheden uitvoeren.
    Maar doe dat dan om 05:00 ofzo.

     
  4. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Dit soort werkzaamheden wordt meestal rond 1:00 uur uitgevoerd, ook door andere ISP's en hostingbedrijven enzo. Verreweg de meeste mensen slapen dan ;)
     
  5. Zer0K3wL

    Zer0K3wL Forum Member

    Berichten:
    284
    en ook totaal niet acceptable dat niks terug vind bin storingen zo als geplande werkzaamheden.

    bij mij was ook weer in rond 2:05.
     
  6. Spartagek

    Spartagek Forum Member

    Berichten:
    927
    Tja helaas heb je hierover niets in te brengen, aangezien het een consumentenlijn is

    als er onderhoud is, hoeft het niet aangekondigd te worden.
    wel zo netjes om het wel te doen, maar onderbrekingen kunnen helaas altijd voorkomen.
     
  7. Zer0K3wL

    Zer0K3wL Forum Member

    Berichten:
    284
    Nu weer zelfde tijd echt on acceptable.

    laten ze dit op z'n minst ook melden op http://www.ziggo.nl/klantenservice/technisch/storing-onderhoud.


    nee tuurlijk niet ga lekker door on aangekondigt zit lekker te raiden in wow vliegt net er uit ja dat mogen ze van mij part doen *sarcasm*
    dus niet..........
    hoe dan ook verw8 ik dit ge meld wordt en dit keer is dit ook niet geval.
     
  8. Spartagek

    Spartagek Forum Member

    Berichten:
    927
    Elke dag zelfde tijd ?

    Ligt het niet aan je eigen installatie dan ?
    lijkt me sterk dat men dagen achter elkaar met werkzaamheden bezig gaan
     
  9. crapz0rs

    crapz0rs Forum Member

    Berichten:
    839
    Bij mij ook weer, van 01:10 tot 03:08 dit keer.
    Ze blijven lekker bezig in Enschede.
    (Misschien bezig met het voorwerk om ook hier 80 of 120 Mbit/s te gaan testen ?)

    Overigens niet dagen achter elkaar. Op de 5de en vannacht.
     
  10. Zer0K3wL

    Zer0K3wL Forum Member

    Berichten:
    284
    mag hopen van wel want volgens mij komt hier ook soon glas vezel :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina