1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Windows 7 VS F-Secure?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door cra1n, 4 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok, het is duidelijk dat Ziggo niet echt rekening mee houden met de klanten. Windows 7 was allang bekend dat ie zou komen, en er was ook een proefversie geweest. Nu nog steeds niet geschikt voor Windows 7 64bit, vind ik nou wel onprofesioneel van Ziggo.

    En dat op F-Secure wel beschikbaar is voor windows 7 64 bit.

    Ik heb Email al lang gestuurd naar Ziggo, tot nu toe nog steeds niet gehoord, dramatisch. Ik mis ook multikabel!
     
  2. Ziggo internet beveiliging

    Ik heb vandaag ook op 3 pc ziggo anti virus geinstalleerd,

    Ik kan niet anders zeggen wat een drama, ik heb 3 pc met windows 7 2 x32bit en 1 x 64bit. Op de 32bits pc wordt alles inneens traag opstarten duurt langer etc . de firewall al ingesteld op thuis ipv kantoor. Maar ik kan niet anders zeggen dan dat AVG free gewoon beter werkt... toch vreemd je zou verwachten dat Ziggo weet wat ze aan hun klanten aanbieden.:no: En ja op de 64bit pc loopt het helemaal niet continu conhost.exe blablabla.

    Mat ander woorden ik heb avg er maar weer overal opgezet en ga morgen maar een telefoontje plegen om het maar weer op te zeggen.

    Toch jammer ik had gehoopt dat het prettig werkte.
     
  3. Ik kreeg een bericht van ZIGGO, eindelijk!

    Ik was hier erg boos op Ziggo, en heb teruggereageerd en verteld dat ze op de site van Ziggo erbij moeten vermelden dat F-Secure van Ziggo nog niet op Windows 7 werkt, want ik heb dagenlang alles aan gedaan dit op te lossen! Want volgens F-Secure - site werkt ie wel, en op ziggo niet. Het bleek verschillend te zijn.
     
  4. Op de site van F-secure staat helemaal niks over de versie die Ziggo gebruikt.Dus dat je daar niks kan vinden klopt...
    Verder staat het op de Ziggo website inderdaad slecht aangegeven. (lees niet)

    Vorige keer bij de release van Vista veel meegekregen van de veranderingen. Ik kan je verklappen dat die versie ook veel te laat was, en dat dat geen seconde aan Multikabel heeft gelegen.
    Mij is onbekend hoe dit keer het verloop is gegaan, en of de samenwerking tussen Ziggo -> F-secure -> Microsoft dit keer wel normaal verliep, of dat het weer afwachten was... :?
     
  5. Nu wel:

     

  6. WTF ... ( sorry vor mijn frans .... )
    klikje op die link - kom ik op de advertentiepagina uit van een of ander superdrukke circusact :|

    en de oplossing :
    installeer een andere scanner .... :|

    nee bedankt, ik raad je aan om de win7 versie van de f-securesite te plukken, en die te activeren.

    ( anders even graven in de settings, je kan vast handmatig iets toevoegen, voeg die comhost dan daarbij , en het zou opgelost moeten zijn )
     

  7. Zie vetgedrukt...
     
  8. Multikabel reageert vele malen sneller op email dan bij Ziggo..., bij multikabel krijg ik vaak een antwoord binnen 1 dag! Ik had vraag over f-secure bij Ziggo, ik kreeg pas over 5 dagen!!!!!!! Toch niet normaal.

    Je zal wel zeggen dat ik ook kan bellen, ja ik ben doof, dus ik kan niet bellen.

    Wat ik zeer irritant vind is dat als mijn licentiecode niet meer geldig is omdat er al 3 keer is gebruikt (ik heb 2 pc's, maar ik formateer mijn pc regelmatig), dan moet ik contact opnemen met ziggo, om dit te laten resetten zodat ik licentiecode kan gebruiken, natuurlijk kan ik niet bellen, ik moet het dus met email doen, maar dan krijg ik vaak ongeveer na 5 dagen pas antwoord!!!!! Uit mijn ervaring, mijn vriend had ook een probleem met licentiecode, en hij belde, binnen 5 minuten opgelost door bij Ziggo een knop 'reset' te drukken! Je zal zeggen dat ik iemand anders kan laten bellen, maar dan kost het voor hun al hun belkosten, en ik moet ook dan helemaal daarheen om te vragen.

    Ik vind dat met name de helpdesk, zoals e-mail, daar veel beter aan gewerkt kan worden. Ik heb zoiets wel ervaring mee, het kan veel beter. Vijf dagen vind ik gewoon veel te lang, zeker voor een groot bedrijf als Ziggo.

    Nu zie ik dat Ziggo een nieuw website heeft, geweldig! Had ie maar eerst moeten opzetten: Ziggo F-Secure werkt nog niet onder windows 7, dit is toch belangrijker dan lanceren van een nieuwe website, dramatisch!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2009

  9. En weer dat gezeik !

    wat dramatisch is, is dat iedereen aan het handje gehouden wil worden, WANT als het misgaat moet er iemand de schuld kunnen krijgen

    mensen,
    Windows 7 is pas 2 weken leverbaar, en er kan niet altijd rekening gehouden worden met toekomstige OS versie's
    wees blij dat er actie ondernomen wordt, vijf dagen is gewoon acceptabel,
    wat er ook mis kan zijn is dat er niet geheel legaal verkregen versie's in omloop zijn waar de antivirus tegen in opstand komt
    ( meegeleverde extra's kunnen licentieupdate's ook tegen gaan )
    er was een paar maanden geleden een antivirus die belangrijke dll bestanden wiste van de harde schijven, vanwege een update die niet goed was geprogrammeerd
    laat een bedrijf zijn huiswerk doen, en zorgen voor een deugdelijk product.
    Win7 is verschillend van vista, en er kan altijd iets anders aangestuurd worden !
     
  10. Daarbij vergeet je even dat Multikabel veel kleiner was dan Ziggo en dus ook veel minder e-mails binnenkreeg. Dan is het vrij makkelijk om de voorraad bij te houden en sneller te reageren. Ziggo krijgt per dag weet ik hoeveel mails; helaas kan het dan wel eens een week duren voor je antwoord krijgt. Ook omdat mails nog wel eens bij de verkeerde afdeling terechtkomen doordat er een verkeerde categorie gekozen wordt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina