1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Directie Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Rabian, 4 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. FullHD1

    FullHD1 Forum Member

    Berichten:
    47
    Ed, wat praat je raar, kennelijk onderken jij de problemen die mensen ervaren.
    Ben anderhalf jaar aan het kloten geweest met deze graaiers bende.
    Dus probeer nu niet te zeggen dat er een selectief publiek zit.
    Alle mensen die daar zatten hebben problemen met ZIGGO, maar als je de brave onschuld wilt spelen moet je niet klagen als er bij jouw eens iets niet klopt.
     
  2. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.761
    Kijk jij wel eens naar Radar. Antoinet is de baas en laat anderen echt niet iets zeggen wat haar niet aanstaat. Zo'n eerlijke kans krijg je daar echt niet.
     
  3. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Zeker is Antoinette de baas, dat straalt ze ook uit. Best een leuke, pittige tante. Verder is het allemaal regie. We laten ons toch niet foppen door het medium dat tv heet? Zeker niet van de TROS. Koop eens een goede krant, zoals de New York Times. Daarin is in de afgelopen eeuw het woord 'ziggo' niet een keer gevallen.
     
  4. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.747
    Nou, in de afleveringen over de de DSB was, in ieder geval, directielid Goor, in z'n eentje, beter voorbereid op de uitzendingen dan de leden van de directie van onze kabelboer in zijn totaliteit.

    Gert.
     
  5. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Dat kwam omdat DSB man Goor enige betrokkenheid had bij de kwestie, ook al zat hij in een reeds gezonken schip. Bij Ziggo staan een kapitein en wat stuurlui aan het roer met oogkleppen op. Ja, dat werkt een aantal lagen door. Bij deze gratie is dit forum zo groot geworden. Een vieze bak ellende and the story continues. Boven Ziggo zal een investeringsmaatschappij zitten die poppenkast Jan Klaassen speelt met de directie van ziggo. Een waardeloze formule. En tussen haakjes, ik heb fantastische tv- ontvangst en internet. Er zijn een hoop mensen bij ziggo werkzaam die de kooltjes uit het vuur rapen, en behoorlijk goed.
     
  6. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.761

    Ik snap jouw punt. Die had zijn pr wel wat beter voor elkaar. Hij zat daar alleen met zijn gebroken geweertje strategie. Daar kan Antoinet niet op in hakken. Maar verder is er geen enkele overeenkomst tussen de goed presterende provider met enkele vastgelopen foutjes en de :censored:bank die DSB heette.
     
  7. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327
    Het is natuurlijk erg vervelend dat je als Ziggo abonnee met een probleem zit. Ik heb toch heel regelmatig het idee dat wanneer je met een probleem zit de onduidelijkheid blijft bestaan omdat de abonnee het probleem niet goed duidelijk weet te maken bij de HD.
    Ook ik moet wel eens bellen met de HD, gisteren nog één van mijn DTV decoders heeft een poos niet gewerkt, op dat moment vervalt het signaal op je smartcard, waardoor je alleen NED1 kan ontvangen.

    Ik ben helemaal niet onrealistisch positief naar Ziggo toe, maar uit eigen ervaring weet ik dat wanneer jij je probleem goed uitlegt, de juiste vragen stelt, je of terug gebeld wordt met een oplossing of de HD het direct voor je weet op te lossen.

    Natuurlijk moet Ziggo zich afvragen als of het niveau van inleving bij de HD dan hoog genoeg is. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat de HD aan een half-woord voldoende zou moeten hebben om het probleem te localiseren.
    Hellaas is dit niet of onvoldoende het geval en ik zie vooral hierin ruimte voor verbetering. Wat ik persoonlijk niet vindt kunnen is dat er problemen blijven bestaan met administatieve problemen, denk aan crediteringen of verhuizingen of andere niet technische veranderingen. techniek is vaalbaar... maar hoe gegevens in het CRM systeem opgenomen zijn is aan de gene die de wijziging invoert...

    Denk daarom ook dat we kunnen stellen dat er twee soorten problemen zijn;

    De technische die door hardware/software instellingen of fouten worden veroorzaakt. Deze blijven er altijd bestaan, wanneer hier achter aangebeld wordt met de HD kunnen deze wat lastiger zijn omdat hier b.v. signaalproblemen oid ondervallen. Ik heb persoonlijk hier wat meer begrip voor.

    de andere problemen, vooral administrative problemen zijn moeilijker verklaarbaar. Natuurlijk kan het zo zijn dat door een lees, begrijp of omzettingsfout problemen ontstaan, maar dit zijn fouten van een heel andere order. En kunnen door ziggo relatief makkelijk worden opgelost, bijvoorbeeld een terechte creditering of naam wijziging oid.

    Het hele kassa of directie verhaal vindt ik totaal onzinning.
    Kassa is een medium wat scoort door bedrijven onder druk te zetten, los van het feit wat de daadwerkelijke klachten zijn, bij al die vele kassa klachten weet ik zeker dat er heel veel ruis zit, problemen die daadwerkelijk gewoon bij de gebruiker weg komen en/of zijn ontstaan. 100% zeker weten dat ze daar niet op filteren, je krijgt dus een zeer eenzijdig en vertekend beeld. Ze blazen het probleem dus enorm op ten gunste van een stuk publiciteit. Zou het veel beter vinden als ze echt met hulp komen, zoek maar eens uit wat voor problemen er daadwerkelijk zijn, waar deze door veroorzaakt worden enz enz.... maar dat doen ze hellaas niet.

    Tja, post sturen t.a.v. van de directie kan altijd.... Heeft het alleen zin?
    Er is eerder geschreven dat de directie hun eigen post echt niet open maakt en gaat lezen, vervolgens komt de klacht gewoon bij de HD terecht, omdat de directie van Ziggo echt niet weet waarom jou kabelmodem met 4 transportstreams werkt. hoeven ze van mij ook niet te weten, ze moeten het beleid uizetten, de laag onder de directie dient dit uit te voeren, en zodoende dient er een goede HD te staan die actief en passief met klanten mee denkt en hun problemen oplost.


    Maar goed, bovenstaande is natuurlijk mijn mening.....
     
  8. pleun

    pleun Forum Member

    Berichten:
    126
    Radar is op sensatie belust, dat is een feit. Maar als het werkt en resultaten oplevert, vind ik het niet onzinnig. Ik zou ook liever een tv programma zien, waar ze structureel mijn problemen gaan oplossen, maar ik denk niet dat dat hoge kijkcijfers zou opleveren. En dat is nu eenmaal het enige waar het om draait in de televisie wereld....
     
  9. Jam

    Jam Forum Member

    Berichten:
    481
    ik kan me voor een groot deel wel vinden in jouw verhaal, vooral dat wat het administratieve aan gaat.

    ik bestelde maanden geleden eredivisie live, maar ik had ook het digi totaal pakket met alle 5 de extra zenderpaketten.
    die wilde ik opzeggen na een aantal maanden, maar dit kon niet....
    want de order van mijn eredivisie live stond NOG STEEDS in het systeem.
    ik heb minstens 4x terug moeten bellen voordat ik een HD medewerker kreeg die WEL een oplossing wist, namelijk mij crediteren op het moment dat men de opzegging van mijn digi totaal kon invoeren, tot die tijd moest ik wel gewoon blijven betalen...

    het systeem waarin men niets kan doen als er al 1 ding in staat van een klant is belachelijk en zorgt er voor dat er geen oplossend vermogen is in die sector.
    ik vind dit echt belachelijk.
    maar hiermee overtreed men ook in feite de mandelijkse opzeg termijn.
    en legt eigenlijk het probleem bij de klant neer.

    waneer die order dan wel uit het systeem zou zijn kon men niet vertellen, natuurlijk MOET men dan wel compenseren maar zo zou het toch niet moeten werken zeg.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina