1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Directie Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Rabian, 4 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat er deuren leken open te gaan bij radar is niet verwonderlijk. De agents (en senior agents) die daar zaten waren mensen die weten waar ze over praten. Simpel gezegd waren deze mensen niet met de natte vinger uitgekozen.

    Martine Ferment zal mooie dingen hebben gedaan bij upc, ik heb daar werkelijk geen idee van. Feit blijft wel dat er intern bij Ziggo nog van alles moet gebeuren alvorens het voor de klant perfect geregeld kan zijn!
    Afijn ik hoop dat het snel idd een van de betere providers mag gaan worden,maar daar zal nog een boel werk voor moeten worden verzet!
     
  2. Heel wat los gemaakt met m'n Directie vraag,maar het juiste antwoord staat er niet bij...lijkt Ziggo wel...haha.

    Heb inmiddeld via KvK hoofdvestiging opgevraagd en daar m'n brief maar eens heen gestuurd.


    Mvg Rabian
     
  3. Je snapt toch zelf ook wel dat de directie de post niet zelf opent?????????

    Sorry hoor, maar een beetje wishfull thinking!

    Kom op zeg...
     
  4. Waarschijnlijk heb je een adres in Utrecht gekregen. Drie keer raden waar je vorige brieven terecht zijn gekomen (je weet wel, met dat postbusnummer in Utrecht).
     
  5. e-mail adres nodig van Martiene Ferment, graag pm
    Snap niet waarom deze reactie iedere keer word verwijderd.
    Volgens mij zijn hier mensen die met Ziggo belangen werken.
     
  6. ben het gedeeltelijk met je eens. maar heb je enig idee hoe vies Radar een uitzending in elkaar plakt?
     
  7. de oplossing was heel simpel geweest voor ZIGGO als men gewoon was overgestapt op het beleid dat Multikabel hanteerde, met dat beleid had Multikabel namelijk een goede naam opgebouwd en verliep bijna alles vlekkeloos.

    eigenlijk had men dit vanaf het begin moeten doen.

    maar nee, men koos voor het asociale en niet werkbare Casema beleid.
    dat al sinds jaar en dag bekend staat als asociaal.
    want Casema was de grootste speler.

    in feite zitten alle ZIGGO klanten gewoon bij Casema, alleen de naam is nu ZIGGO.

    ik ben grootgebracht in Leiderdorp en heb 25 jaar ervaring met Casema en hun praktijken.
    maar goed wie ben ik.....

    Radar ter discussie stellen vind ik baggatelliseren, wees blij dat er nog clubs zijn in Nederland die voor ernstig gedupeerde klanten het gevecht tegen de asociale bierkaai van dit soort grote bedrijven op wil boksen.

    (3,1 miljoen aansluitingen) en men wou fuseren met UPC, zodat men lekker kon gaan speculeren op de beurs en met private equity te gaan stoeien.
    Wellicht kunnen ze Scheringa als directeur aanstellen, gezien de houding van ZIGGO in Radar en tegenover de klant.

    http://www.fd.nl/artikel/9330567/kabelbedrijf-ziggo-denkt-beursgang

    en dan nog zeggen " wat is nou 10% klachten..."
    ik ben al weer 2 maanden bezig om de foute facturen van ZIGGO ongedaan te krijgen, maar ontvang ook nog eens BOS incasso brieven met dreiging tot afsluiten, terwijl ik gewoon netjes bij ben met betalen.

    zo blijft men mij ook telkens belasteren en besmuiken als wanbetaler.
    ik sta nu zelfs op het punt om aangifte te gaan doen wegens laster en smaad.

    dan zoek je toch een andere provider? tsja dat is nou echt ZIGGO..... :censored:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2009
  8. Daar komt bij dat de directieleden slechts een uur vantevoren te horen kregen waar de klachten over gingen. Dus gedeeltelijk was het ook nieuw voor ze.

    @Jam: Casema was de grootste speler zeg jij... Maar wat denk je van @Home? Voor zover ik weet was die veel groter.
     
  9. ik herken het Casema beleid met mijn ogen dicht.
     
  10. Natuurlijk weet ik dat (het bedrijf waar ik werk kan daar ook over meepraten).

    Maar een Martine Ferment weet dat voordat ze naar Radar toegaat. Dan moet je dus ammunitie hebben om Antoinette alle wind uit de zijlen te nemen voor ze begint. Daar wordt zij nu (neem ik naan dik) voor betaald.

    Gradus Vos deed dat begin dit jaar een stuk beter door meteen alles toe te geven en binnen een maand beterschap te beloven. Alleen dan natuurlijk weer dodelijk dat die maand verre van haalbaar was.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina