1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

ZIGGO zeer coulant na klacht bij RADAR

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door arruk, 4 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. arruk

    arruk Forum Member

    Berichten:
    29
    Op 6 november ben ik (eindelijk) gebeld door Ziggo n.a.v. de klachten (ITV) welke ik naar Ziggo en Tros Radar heb gezonden.

    Mijn klachten zijn inmiddels opgelost en Ziggo zal alle tot nu toe betaalde bedragen voor ITV en bellen naar de helpdesk vergoeden!

    Binnen een week zal Ziggo een bedrag van bijna 300 euro terugstorten op mijn rekening.

    TIP:
    Als je gebeld wordt n.a.v. klachten via Radar, dan is Ziggo zeer coulant
    betreffende vergoedingen. Dit uiteraard mits alle problemen / klachten zijn opgelost.

    Groeten, Paul
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina