1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Harde plof en dan opnieuw aan!!

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Takkie, 4 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Takkie, heb je je TV ergens op een plaats hangen waar het warm wordt (dicht bij een versterker/kachel/verwarming/ergens ingebouwd). Omdat je aangeeft dat hij het de eerste keer 30 minuten volhoudt en daarna nog geen minuut, zou het misschien kunnen duiden op een warmte probleem...
     
  2. Hier gaf de TV 3 weken geleden ook een harde plof en sprong op standby. Ik heb direkt Philips Support gebeld en ze hebben zojuist het mainboard en een kabeltje vervangen.
    (De onderdelen waren niet op voorraad waardoor het wat langer duurde dan de door Philips beloofde 24 uur)

    De storingen zijn overigens uit te lezen in het servicemenu van de TV.
    (Al schijnt de garantie te vervallen als je zelf in het service menu komt. Ik zal de toegangscode daarom maar niet hier plaatsen :))
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2009
  3. Neen de tv hangt niet in de buurt van een warmtebron en kan goed ventileren. Lijkt echt een probleem veroorzaakt door de CI+ module.
    Draai nu inmiddels 2 dagen op de .66 software en sindsdien geen harde reboots meer gehad.

    Philips doet echt zijn best om een goed product te leveren in samenspraak met Ziggo en tussenkomst van Anoniem :thankyou:

    Voorlopig lijkt het allemaal goed te gaan; nu eerst eens aankijken of er geen schade is achtergebleven door de vele reboots!

    Houd jullie op de hoogte!
     
  4. In het 3de draadje over testen van de .66 firmware voor de 9000-serie wordt regelmatig geklaagd over reboots met harde ploffen. Op mijn 8404 (met de .58.5 firmware) heb ik dit nog nooit ondervonden:). Komt dit nu hoofdzakelijk voor bij de 9000-serie (dus onafhankelijk van de firmwareversie) of alleen icm. .66 firmware (dat kan tot nu toe alleen bij de 9000)?
     
  5. Dat was dus te vroeg gejuichd :evil: :evil: :evil:
    Gisteren getroffen door ruim 15 reboots; alle onder de .66 software.
    Geen enkele manier van resetten van de tv mocht baten (stekker eruit, aan/uit, fabrieksinstellingen, etc, etc)


    Vandaag de tv omgeruild bij de leverancier en weer ge-updated, installatie, etc etc...

    We gaan het weer afwachten....
     
  6. Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina