1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

WRT320N ineens onbereikbaar

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door Ronnie1964, 3 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingelogd in deze router, instellingen nagelopen, niets veranderd, ook niet inlognaam en wachtwoord, uitgelogd.
    Wil ik opnieuw inloggen om een poort te openen, kom ik niet meer in de router: ip adres van router in de zoekbalk van IE ingetikt maar kom er in het geheel niet meer in, wtf?:roll:
     
  2. Al even van de stroom gehad?
     
  3. Ik moet wel even mijn vorige bericht herstellen...want zover ik verscheidene keren al heb ingelogd in de router heb ik tot heden nog niet kunnen ontdekken of er uitgelogd kan worden...die mogelijkheid zit er niet op...tot dusver alleen op de x gedrukt rechtsboven van de browser zelf.
    Overigens heb ik van de browser eerst alle cookkies etc verwijderd, daarna de router uitgezet en na 20 seconden opnieuw aangezet...geen resultaat...blijft onbereikbaar, blijft er dan verdorie alleen een reset van de router over blijkbaar?
     
  4. Tja, wat kun je nog proberen...

    - Zit je draadloos? Dan ook nog even met een kabel proberen.
    - Andere PC?
    - Lease van de PC vernieuwen, evt ook deze rebooten als je dat nog niet gedaan hebt.
     
  5. - Ik kan op geen enkele pc in mijn netwerk meer inloggen in de router, zowel bedraad als zonder draadje.
    Dus dat maakt in dit geval niets uit, rebooten van de pc heeft geen zin daar ik het al via een laptop heb geprobeert met hetzelfde resultaat.

    Via de cmd opdrachtprompt heb ik een tracert gedaan en daar wordt de router gewoon herkend, ipconfig geeft router gewoon als gateway adres dus hij functioneert op zich wel, alleen inloggen gaat niet meer. Op zich geen ramp want ik heb uiteindelijk alles erin kunnen configureren en poorten kunnen openzetten die nodig waren. Via de online poortenscanner van shieldsup! staan de daadwerkelijke poorten gewoon open en ook enkele poorten die ik niet open wilde hebben heb ik onwillekeurig getest dus een harde reset van de router is in principe nog niet nodig tenzij ik opnieuw aanpassingen wil gaan doen. Ik blijf het uiterst vreemd vinden. Vriendelijk bedankt voor uw hulp.
     
  6. Heb je het IP adres van de router zelf gewijzigd?
    Heb je alleen toestemming gegeven aan bekende PC's om in te loggen zonder de juiste PC te definiƫren?
    Heb je Webaccess uitgeschakeld?
    Heb je MAC filtering ingeschakeld?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina