1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

klachten ziggo alles in 1

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door johan hazekamp, 3 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Ik volg even niet wat je bedoelt...
     
  2. Jam

    Jam Forum Member

    Berichten:
    481
    jij zegt net:
    afspraken die niet worden nagekomen en andere zaken waar compensatie uit voort vloeit kost ZIGGO geld.
    Monteurs die voor niets komen ook.

    maar ipv dat systeem eens te veranderen zodat het beter werkt en dit minder voor komt, zodat men niet zoveel hoeft te compenseren.

    dat " compenseren" waar ZIGGO zo goed in is volgens Ed lijkt wel gewoon te worden.

    als HD medewerkers steeds zo makkelijk mogen compenseren voor de fouten die zij zelf maken, draagt absoluut niet bij aan het niet meer maken van die fouten.


    HD medewerker:
    "oh jee ik heb een foutje gemaakt, ach... ik compenseer wel weer"
    zo is men ook niet meer bang om een foutje te maken, en zal het vaker voor gaan komen.

    zeg maar het is onderdeel van beleid geworden ipv echt een compensatie omdat er " wel eens" een foutje gemaakt KAN worden.

    snap je nu wat ik bedoel?
     
  3. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    Lijkt me duidelijk. Die halve dag kan ik nu niet meer op een ander moment opnemen. Dus het kost me misschien niet direct salaris, maar wel tijd. En als ik die halve dag bijvoorbeeld uit m'n overurencompensatie haal, is er wel en directe relatie met geld, want die overuren had ik ook uit kunnen laten betalen.
     
  4. Mirrrr

    Mirrrr Forum Member

    Berichten:
    305
    Nou ik ben het hier niet helemaal mee eens. Gisteren was er bij ons een storing in de wijk. Daardoor kan mijn modem opeens nog maar 1 kanaal ontvangen in plaats van 4 die ik nodig heb voor mijn snelheid.
    Vandaag 3 keer met de helpdesk aan de telefoon gehangen. Alles geprobeerd wat hun mij aanraadde. De derde keer kreeg ik een jongen aan de telefoon die mij meteen terug belde en alle tests nogmaals met mij doorliep en hij erkende meteen dat het probleem bij hun lag na de test en ik krijg dinsdag een monteur. Daarbij zei hij meteen dat ik alle kosten moest doormailen voor het bellen en dat vergoed zou worden door Ziggo.

    Inderdaad het is een kleine compensatie maar het gaat om het idee.
     
  5. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Ja. Ben het ook gedeeltelijk met je eens.
    @om1: dat is wel een goed punt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina