1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

modem opnieuw activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door alwine, 3 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. alwine

    alwine New Member

    Berichten:
    4
    :oops::oops::oops:wij hebben voor twee maanden een nieuwe modem gekregen en dus die geactiveerd maar vanmorgen kregen we een brief dat het nummer fout is dus hun schuld in de brief staat een nieuw nummer plus wachtwoord die moeten wij nu activeren maar we weten niet hoe we dat moeten doen we hebben de stekkers er uitgehaald gewacht en weer op nieuw aangesloten maar ik kan nergens het activerings bloktje vinden waar ik het nummer in moet zetten dus graag hulp gevraagt
     
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Ik begrijp dat je het modem al geactiveerd hebt en dat je nu gewoon kunt internetten. Blijkbaar is de activatie dan toch goed gegaan, begrijp niet helemaal waarom je deze brief dan krijgt...
     
  3. alwine

    alwine New Member

    Berichten:
    4
    ja we kunnen internetten maar het gaat om de hogere snelheid van internet ze hebben ons dus een verkeerd nummer er bij gedaan met een lage snelheid nu moeten wij het nieuwe nummer er in zetten om de hogere snelheid te krijgen waar we dus ook voor betalen daar hebben we dus problemen mee
     
  4. SNEAK-NL

    SNEAK-NL Forum Member

    Berichten:
    9
    zelfde brief gehad, beetje vreemd verhaal eigenlijk.
    je modem doet het of doet het niet lijkt me, ik kan me niet voorstellen dat een ander ww en code een hogere snelheid zal geven.

    maar we komen er vanzelf achter
     
  5. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Hm. Wat gebeurt er als je in de adresbalk van je browser 'activatie' typt?
    En welke snelheid moet je halen?
     
  6. alwine

    alwine New Member

    Berichten:
    4
    tja dat ben ik de hele middag ook al aan het doen dat stond ook in de brief maar er gebeurd niks heb zo,n beetje alle site,s van ziggo na geplozen maar kom er niet uit denk dat ik morgen maar ga bellen de snelheid gaat naar 50
     
  7. redydo

    redydo Forum Member

    Berichten:
    29
    Heb de brief ook gehad het enige wat verschilt bij mij, is dat ik een kleine g moet hebben en in de eerste brief stond G .maar omdat ik dacht dat ik het verkeerd deed met activeren heb ik toen de kleine gebruikt en werkte de modem .dus neem aan dat het goed is .
    omdat het met de G me modem niet werkte.
     
  8. Thundie

    Thundie Forum Member

    Berichten:
    31
    Als je je modem niet krijgt geactiveerd dan kan je het beste gewoon bellen. Zodra je een medewerker eraan krijg zeg je gewoon dat het gaat om een modem activatie wat niet goed is verlopen.

    Als je een goede persoon eraan krijgt dan vraagt hij / zij je om het (CM-)Mac address van je modem. Hiermee kunnen zij op afstand het modem activeren.

    Zo heb ik het probleem ook opgelost omdat de brief met activatie code naar een ander huisnummer in de straat was gestuurd.
     
  9. alwine

    alwine New Member

    Berichten:
    4
    dank jullie wel voor de reactie,s kom er niet uit dus ga morgen bellen en kijken wat ziggo voor mij kan doen :cry::cry::cry:
     
  10. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Je kan nu ook bellen, ze zitten er tot 22.00 uur.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina