1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oproep: testen Software (3)

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door anoniem, 2 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wilde dit net gaan posten, ik had PRECIES hetzelfde. Ik zet tv aan, die start op bij NLD2 HD en ik zap naar NLD3 HD. *POF* reboot. Ik had dit met de vorige testversie ook al is, maar schijnbaar dus nog steeds.

    Ik moet zeggen dat ik me nu wel zorgen begin te maken, heb met dit toestel al een reboot of 7 gehad in 3 maanden tijd..Als dit zo doorgaat laat ik ook philips eens langskomen om mijn toestel is een keer na te kijken...

    Dit was met een SMIT cam op de .66 versie.
     
  2. Lijkt in ieder geval op dezelfde versie (getest op 32 en 37PFL9604). Release nr. en Generation date zijn precies hetzelfde, overigens is de filesize wel anders.
     
  3. Als ik dit hier zo lees wacht ik toch nog maar eens een week met het updaten naar de nieuwe firmware.
     

  4. wil je nog eens een volledige herinstallatie uitvoeren
     
  5. Gisteravond voor het eerst een probleem gehad met 0.66 (Smit CAM):

    Toen ik na het aanzetten (vrij snel) begon te zappen kwam de foutmelding:
    CI+ Error: 04 CKK Failed.
    Uit/aan uitzetten hielp niet meer, pas nadat ik de stekker eruit/erin had gedaan, deed hij het weer.
     
  6. Vanmiddig ook een probleem gehad.

    ik zapte terug van rtl4 naar ned3HD, vervolgens bleeft de zendernaam in beeld staan en reageerde de AB niet meer dit duurde ongeveer 10 seconden, vervolgens een luide knal. en de tv viel uit, en allen functies waren geblokkeerd.

    alleen dmv de stekker eruit te halen starte de tv weer op, de ab en powerknop reageerde de tv niet meer op.


    nu lees ik dat meer mensen hier problemen mee hebben, toevallig ook met overschakelen naar ned3HD.

    tv 42pfl9664 + smit CAM + 0.66 software van anoniem verkregen
     
  7. Wij voeren zelf een duurtest uit waarbij meerdere TV's om de 10 of 20 sec naar een ander kanaal zappen. Via een speciale debug interface wordt de TV response gelogd, deze testen lopen 24 uur/ dag over meerdere dagen. We hebben nog geen fatal errors of power reboots in de traces gevonden over de afgelopen dagen. Met de .65 kwam dit 5-10 per dag voor. Uiteraard zal ik de posting met jullie nauwgelet volgen en de punten met Philips bespreken.
     
  8. Er is iets fout gegaan in de software wat een crash veroorzaakte. Je ziet dan inderdaad geen reactie - en je weet dat de TV gaat rebooten. Wat je merkte is dat (na 10 sec.) de watch-dog timer ingreep (omdat er geen reactie kwam van de processor) en de TV opnieuw opstart. Dit duurt gewoon weer de normale opstarttijd van de TV. Zo te lezen heb je tijdens het rebooten de stekker eruit gehaald. Dat is niet nodig. Gewoon even afwachten.
     
  9. Hoe random is dit gedrag? En is dit alleen kanaal +/- of ook random?
     
  10. niet random, opeenvolgend
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina