1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie: geen geluid

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door viper1955, 2 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat als ik gebeld wordt ik niets hoor, maar degene aan de andere kant hoort mij wel. Gisteren een nieuwe telefoon gekocht, maar het probleem blijft. Ik heb de Docdis 3 modem i.c.m Sitecom x300n router en mijn telefoon is de nieuwste Panasonic TG-8422NLB Dect. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
    Ik heb nog geen contact met Ziggo gehad, maar de dame van Panasonic had geen idee.
    De telefoon staat zo'n 4 meter van de modem en router af.
     
  2. Heb je het modem al eens van de stroom gehad? Heb je een andere telefoonkabel geprobeerd?
     
  3. Modem heb ik al van de stroom gehad, nog geen andere kabel geprobeerd, dat zal ik morgen even proberen. Ik ga dan ook mijn router van beneden naar de bovenverdieping verplaatsen, misschien helpt dat.
     
  4. Dat verwacht ik niet, maar je kan het altijd proberen.
     
  5. ook geen geluid

    Ik ben al 4 dagen bezig om te achterhalen wat het probleem kan zijn ! Ik heb van alles al geprobeerd maar tot op heden ben ik er niet achter!

    Wie oh wie weet waar dat aan kan liggen??? Dat als je belt dat de andere kant je niet kunt horen? Ben wel blij dat we niet alleen zijn in deze:shock:, dacht al even dat het aan onze nieuwe siemens telefoons zou liggen...
     
  6. Ik heb vanmorgen mijn 300N router, met een giga signaal, van beneden naar de bovenverdieping verhuisd, en mijn telefoon doet het weer. Dat kan toeval zijn, want gisteren deed de telefoon het ook een paar keer, daarna niet meer. Ik ga ook nog het verlengsnoer[ haspeltje] er tussen uit halen en mijn basisstation rechtstreeks op de modem aansluiten, kijken of dat nog scheelt. En ik heb eeb e-mail naar Ziggo gestuurd, want ik heb inmiddels wel door dat dit probleem veel vaker voorkomt.
    Wordt vervolgd.
     
  7. heb het probleem ook gehad. Bleek bij mij te liggen aan het feit, dat het basisstation te dichtbij het ziggomodem stond. Misschien vor jullie en oplossing
     
  8. Het kan zijn dat de router te dicht op de telefoon stond, waardoor er storing op trad. Je hebt het over een haspeltje, je kabel zat opgerold? Dat lijkt mij ook niet goed, voor zover ik het heb begrepen kan er dan interferentie ontstaan, maar weet niet zeker of dat tot deze problemen kan leiden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina