1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Geen reactie meer van Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door MC6809, 2 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. MC6809

    MC6809 Forum Member

    Berichten:
    7
    Sinds februari ben ik al bezig mijn abonnement om te zetten naar een alles in een plus pakket. Daarbij is alles misgegaan wat kon misgaan. Het meeste is nu opgelost, maar een ding, en daar ging het uiteindelijk om, heeft men niet aangepast, nl. de internetsnelheid. Er was een heel gediscusieer, hoe die snelheid gemeten werd. Nu ruim een maand geleden kwam men bij Ziggo erachter dat men zelf de snelheid niet had aangepast. Toen bleef het stil. Op mijn e-mails kreeg ik geen reactie meer. Op mijn schriftelijke klacht heb ik niets gehoord.

    Het enige dat ik een maand geleden te horen kreeg was dat de omzetting werd doorgestuurd naar een andere afdeling. Sorry dat u zo lang moet wachten vanaf februari. De internetsnelheid wordt binnen enkele dagen aangepast.
    Niet zo'n moeilijke ingreep lijkt mij, want het is geen technisch probleem van signaalkwaliteit of iets dergelijks. Ondertussen betaal ik al vanaf mei voor een hogere internetsnelheid en ben ik veel geld kwijt aan het bellen naar Ziggo. Of zijn er zoveel klachten en problemen binnengekomen, dat dit onder op de stapel is gekomen?
     
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Er zijn nogal wat klachten waardoor het kan zijn dat de jouwe kwijt is geraakt of nog behandeld moet worden. Je zou een pm kunnen sturen naar Ziggo webteam Peter, dan kan hij direct voor je kijken ;)
     
  3. wever

    wever Forum Member

    Berichten:
    21
    Hoi Isis,

    Nou heb ik ook zo'n klacht ingediend (schriftelijk en mail/klachtform) waarop ik maar geen antwoord krijg. Het enige antwoord wat ik krijg is, dat er zsm contact met me wordt opgenomen.....duh... duurt al drie maanden zo. Waarschijnlijk staat bij ziggo de klachteninbox gelijk een de prullenbak...

    Waar vind ik die 'Peter' die je noemt ? :wink:

    groet,
    Ruud.
     
  4. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
  5. kalehenkie

    kalehenkie Forum Member

    Berichten:
    7
    Volgens mij wel. Ik heb ook geklaagd over de snelheid .
    Kreeg 3 dagen later dit bericht:

    Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
    Ik zie in onze administratie dat een collega telefonisch contact met u heeft opgenomen en dat het probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u om telefonisch contact met ons op te nemen.


    Er is helemaal geen contact geweest ik heb daarover een mail terug gestuurd en daarna niks meer gehoord.
    Rechtsstreeks de prullebak in..
     
  6. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Hm, dat is wel vervelend inderdaad... maar goed, via dat linkje dat ik je gaf kan je een pb sturen naar ziggo webteam peter.
     
  7. Kravitz

    Kravitz Forum Member

    Berichten:
    10
    Omg wat een zooitje is het daar. Ik kreeg exact hetzelfde bericht, en je raadt het misschien al er is echt niet teruggebeld.
     
  8. FullHD1

    FullHD1 Forum Member

    Berichten:
    47
    bericht sturen t.a.v. Martine Ferment tot in den treurnis.
    Echt zovaak dat ze er goed ziek van gaat worden.
    Kennelijk begrijpt deze organisatie niet wat ze moeten doen.
     
  9. wever

    wever Forum Member

    Berichten:
    21
    :applause:

    Ben zojuist gebeld door ziggo...waar een paar berichten al niet goed voor is ;)

    Een prettig gesprek gehad.
     
  10. MC6809

    MC6809 Forum Member

    Berichten:
    7
    Peter reageert ook al niet om mijn vraag. Alleen krijg ik nu van Ziggo zelf de mededeling dat men er nog mee steeds bezig is. Dus de klacht is niet kwijt geraakt maar het kost waarschijnlijk veel tijd om de snelheid te verhogen.
    Of Ziggo heeft het zo druk om al de klachten af te handelen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina