1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Router (Sitecom WL570 - 600) dient iedere keer gereboot te worden

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door JamesB, 1 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Mijn vriendin heeft alles-in-1 pakket van ziggo en heeft daarbij een Sitecom WL579 gekregen (bij Sitecom bekend als de WL600). Nu werkt internet prima, het probleem is alleen dat iedere keer als zij haar laptop (vista) even niet gebruikt en daarna opstart er geen verbinding is met de router. De router moet opnieuw opgestart worden en vervolgens is er weer verbinding. Dit begint een beetje vervelend te worden dat je iedere keer de router moet rebooten voordat je kan internetten.

    Iemand enig idee wat dit kan zijn, in de instellingen van de router kan ik ook niets terugvinden maar het lijkt op een time-out ofzo. Net ook ziggo klantenservice via Thuishelp gesproken en die zeggen dat er kans is op een stoorzender (mobiele telefoon, draadloze routers, babyfoon ed.).

    Alvast bedankt!

    :pompom:
     
  2. Is het draadloos of bedraad? Wat geeft de laptop weer bij het netwerkicoontje op het moment dat de verbinding uitvalt?
     
  3. Het is draadloos... en er verschijnt een icoontje met die 2 computers en daaroverheen een [​IMG] Hij heeft wel verbinding met de router, maar geen internet.
     
  4. Sluit je laptop eens bedraad aan op de router, heb je het probleem dan ook? Hoe groot is de afstand tussen router en laptop? Die stoorzenders waar de HD over begon, heb je die in de buurt van de router staan?
     
  5. Kabel kan ik nog wel eens proberen ja. Verder is de afstand 1 tot 5 meter, router en modem (ook aansluiting) is in woonkamer en daar werkt ze ook. Verder natuurlijk wel mobiele telefoon aanwezig maar geen babyfoons en hooguit 5 andere draadloze kanalen in de omgeving.
     
  6. Heb je al een ander kanaal op de router geprobeerd?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina