1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Kosten installatie alles in een pakket door monteur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Dynamic83, 31 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dynamic83

    Dynamic83 Forum Member

    Berichten:
    17
    Graag zou ik willen weten wat ik met onderstaande klacht moet doen.

    In juli ben ik verhuist, toen ik mijn verhuizing door gaf aan ziggo werd mij verteld dat als ik mijn pakket (internet z3 + standaard tv) zou veranderen in een alles in een pakket dat ik dan geen verhuiskosten hoefde te betalen. Aangezien ik dan maar een paar cent per maand meer hoefde te betalen, en daardoor telefonie en sneller internet kreeg heb ik dit gedaan.

    Er werd mij toen verteld dat ik er een gratis installatie van een monteur bij kreeg, heb tot 3x toe aangegeven dat ik dat niet echt nodig vond omdat het me zelf ook wel lukte. Er werd me toen verteld dat als ik een monteur nam het pakket (nieuw modem enz) op tijd in huis zou hebben, en als ik het zelf zou doen ik wel eens een paar weken langer kon wachten. Nou als het dan toch gratis is dan laat maar een monteur komen.

    Vervolgens is er vanalles fout gelopen, en heb ik sinds dien geen facturen meer ontvangen (dit heb ik meerdere malen aangegeven). Tot gister.. Toen kreeg ik eindelijk de factuur binnen. En hier op staan installatie kosten : 99,95 vermeld.
    Vanmorgen even gebeld met de klantenservice (ik dacht nog dat is een foutje en lossen we wel even op) Maar die vertelde me dat aangezien ik al klant was de actie met gratis monteur niet voor mij geldt... Vrouw proberen uit te leggen dat het me toch echt 3 x verteld is dat het wel degelijk gratis was, maar ze bleef erbij. Haar antwoord: Ik vind het heel vervelend voor u, maar dit is hoe het er voor staat. Meer kunnen we niet voor u doen.

    Geen flauw idee wat ik nu moet doen.. Slaat toch nergen op dat ik nu alsnog 100 euro moet gaan betalen? Monteur is amper 5 minuten binnen geweest.

    Iemand hier ervaring of tips mee?

    Dynamic
     
  2. casper

    casper Forum Member

    Berichten:
    94
    Ik ben in maart 2009 van een los internet abbo en een los tv/radio abbo naar een alles-in-1 pakket gegaan zonder te verhuizen(dus op hetzelfde adres) en hierbij kreeg ik ook een gratis monteur + installatie. Ook met de reden dat wanneer ik een monteur liet komen ik alles eerder in huis zou hebben. Nou ik had eerder telefonie(zodat ik kon gaan bellen en meer geld aan ziggo kon gaan besteden) dan dat ik daad werkelijk mijn digitale kabelontvanger(waarvoor ik het meer deed) in huis had, want hiervoor bleef de levertijd evengoed 8 weken, met of zonder de monteur.
    Bij mij werden er toen der tijd éénmalige aanmeldkosten van ik meen 25 euro in rekening gebracht wat dus helemaal niet moest. Even met Ziggo gebeld en het werd meteen met de volgende factuur weer recht gezet
     
  3. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Je kan ook een klachtenbrief sturen naar
    Ziggo BV
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht
     
  4. harrie123

    harrie123 Forum Member

    Berichten:
    44
    Ik zou gewoon even via het mailformulier op de website van Ziggo contact opnemen en het verhaal duidelijk uitleggen. Gewoon de uitleg zoals je die hierboven hebt gegeven. Als je maar blijft volhouden, kom je op den duur wel een redelijke Ziggo-medewerker tegen. Het is altijd een kwestie van blijven proberen.
     
  5. Dynamic83

    Dynamic83 Forum Member

    Berichten:
    17
    Ja dat ga ik ook maar eens proberen... heb al vaker gemerkt dat het allemaal per medewerker afhangt wat er geregeld kan worden. Er zijn totaal geen richtlijnen bij de medewerkers bekent
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina