1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Sony reageert niet meer na selecteren zender

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Diffuser, 30 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Diffuser

    Diffuser Forum Member

    Berichten:
    26

    Bovenstaand quotes komen uit het topic over de 1.600 update, maar horen daar eigenlijk niet thuis, aangezien de TV's waarbij het gebeurd firmware 1.570 draaien. Daarom om het wat overzichtelijker te maken een nieuw topic.

    Zijn er meer mensen met het probleem dat hierboven beschreven is?
     
  2. Zigrootje

    Zigrootje New Member

    Berichten:
    1
    Is er al iemand die een oplossing weet ?? Sony zegt nog nooit van het probleem te hebben gehoord en verwijst naar Ziggo of de dealer.
     
  3. G038

    G038 Forum Member

    Berichten:
    137
    Tja, dat is nou typisch Sony (Nederland), bij problemen ontkennen dat het probleem bestaat of wijzen naar anderen...

    Ik had gedacht dat dit misschien anders zou worden nu Ziggo de CI+ CAM ondersteund, niet dus...
     
  4. guusmobiel

    guusmobiel New Member

    Berichten:
    3
    Kan iemand mij aangeven waar ik die update van sony 32v5500 kan vinden?
    THANX
    Guus
     
  5. TVdigitaal

    TVdigitaal Forum Member

    Berichten:
    1.048
    Vastlopen op sommige kanalen opgelost

    Het vastlopen van de Sony TV's op sommige kanalen is volgens mij nu opgelost. In deze TS zitten o.a. RTL Lounge, BBC World, euronews en CNBC.


    Oorzaak zat in "tabellen" in de transportstroom van deze zenders waar de Sony TV niet goed tegen kon. De vraag of het nu aan Sony of Ziggo of ligt is dus moeilijk te beantwoorden en heeft ook geen nut. Het gaat erom dat de problemen opgelost zijn. In iedergeval bedankt voor het melden en sorry voor de overlast.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2009
  6. Diffuser

    Diffuser Forum Member

    Berichten:
    26
    Opgelost!

    Net even gekeken en alles doet het nu inderdaad weer naar behoren, bedankt voor de snelle hulp :thumb up:!
     
  7. Harold de 1e

    Harold de 1e Forum Member

    Berichten:
    113
  8. Robus

    Robus Forum Member

    Berichten:
    99
    Vooropgesteld dat het meer dan prettig is dat jullie via deze weg luisteren naar je klanten en adequate acties ondernemen, is de vraag of het aan Sony of Ziggo ligt natuurlijk bijzonder interessant. Bijvoorbeeld ook bij andere zaken die aan het licht komen bij deze nieuwe manier van televisie kijken. Er kan immers nog zo goed getest zijn maar zoals de recente problemen met de Internetsnelheidsverhoging hebben aangetoond, begint de echte test pas buiten het lab... Ik wens Ziggo in ieder geval een constructieve voortzetting van de relatie met Sony toe ;-)
     
  9. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Het voordeel van gecertificeerde toestellen is dat we een nauwe releatie hebben met betreffende fabrikanten en dat we ons inspannen om de oorzaak vast te stellen en evt. work-arounds zullen creƫren om het probleem tijdelijk te verhelpen. We zullen onze bevindingen volgende week voorleggen aan sony zodat ze verder onderzoek kunnen verrichten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina