1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen signaal?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door maudje, 29 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. gisteren bezig geweest met de installatie van mijn alles-in-een pakket.
    Internet en telefonie werken, maar het gaat mis bij de TV.

    De Cisco recorder aangesloten (met SCART kabel), de smartcard geactiveerd, maar het lijkt of de Cisco het niet doet. Ik hoor dat er stroom op staat (een irritante zoem), maar verder geen enkele reactie en niets op het display.

    Wie weet raad??
     
  2. Hoe lang heb je gewacht? Je krijgt namelijk niet direct iets te zien.
     
  3. we zijn ondertussen een dag verder, en nog steeds niets
     
  4. Als de tv aan staat en je zet de Cisco aan, zie je dan ook iets veranderen op het tv scherm? Op het display van de Cisco zul je inderdaad nog niets zien maar licht de standby knop wel op?
     
  5. Op de tv zie ik niets veranderen,
    maar de standby knop op de afstandsbediening licht wel op
    (op het app zelf niet)
     
  6. Kun je beschrijven hoe je het hebt aangesloten vanaf de hoofdaansluiting?
     
  7. Ik heb de versterker aangesloten aan de hoofdaansluiting, daar heb ik de kabel opzitten naar de cisco. De cisco is verbonden met de tv via de scart kabel....

    via de versterker loopt ook de netwerkkabel naar mijn pc en de telefoonkabel naar de telefoon, deze doen het beide wel
     
  8. Dat is correct aangesloten. Als je de standby knop op de afstandsbediening indrukt, zie je dan een reactie in het display van de Cisco?
     
  9. nee, helemaal niets
     
  10. En als je de standby knop op de Cisco indrukt? Gaat het standby lampje op de Cisco dan wel branden?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina