1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

CI+ installeren ik kom niet verder dan authentificatie gestart

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door kimhansen, 28 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. kimhansen

    kimhansen New Member

    Berichten:
    2
    heeft iemand een idee!!!!
    wij komen niet verder dan authenticatie gestart een moment geduld aub.
    maar na een half uur hebben we het opgegeven.
     
  2. SchenkOnline

    SchenkOnline Forum Member

    Berichten:
    37
    Misschien is het handig wanneer je begint te vermelden welk type TV je hebt, serienummer, CAM module, etc...
     
  3. kimhansen

    kimhansen New Member

    Berichten:
    2
    samsung ue40b6000vpxxn
     
  4. konukie

    konukie New Member

    Berichten:
    3
    Ci+ komt niet verder da authenticatie

    Zelfde probleem komt niet verder dan authenticatie wordt uitgevoerd.
    TV type: SAMSUNG LE37b650t2pxxn
     
  5. mesa57

    mesa57 Forum Member

    Berichten:
    5.464
  6. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Eventueel kan je ook hier even kijken..
     
  7. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Als je de procedure hebt gevolgd zoals beschreven in de handleiding die je op dit forum kunt vinden, dan adviseer ik je de Samsung helpdesk te bellen. Zij zullen je informatie geven om het probleem te herstellen met een hotfix (een aantal handelingen via je remote control)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2009
  8. ElfjeTwaalfje

    ElfjeTwaalfje Forum Member

    Berichten:
    63
    Interessant. Wie weet al hoe die hotfix er uitziet? Welke handelingen moet ik doen op de remote? Ik heb namelijk alle tips&tricks uitgeprobeerd. De TV slijt sneller van het aan de gang krijgen van de CAM module dan met het TV kijken.:?
     
  9. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086

    Als het probleem blijft aanhouden dan kun je beter de Samsung helpdesk bellen, die moet gewoon bereikbaar zijn.
     
  10. ElfjeTwaalfje

    ElfjeTwaalfje Forum Member

    Berichten:
    63
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina