1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

na verloop van tijd geen geluid bij i-tv vod diensten

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door julius, 28 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb ook iets irritants. Na verloop van tijd (ongeveer 2,3 week) verdwijnt het geluid bij alle on demand uitzendingen(dus uitzending gemist, videotheek, ooit gemist) Het geluid werkt dan dus niet meer. Bij de gewone uitzendingen werkt het geluid wel gewoon. Pas na een reset naar de fabrieksinstellingen werkt het geluid weer bij de interactieve diensten. Ik vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben.
     
  2. Sinds gisteravond dus ook last van. :?

    Wel voor het eerst trouwens.
     
  3. had ik ook last van, maar inmiddels heb ik mijn contract laten ontbinden en de cisco terug gestuurd, na alle ellende die ik heb ondervonden.

    men ging mij compenseren, en dat hebben ze gedaan middels het gratis verstrekken van een.... jawel CISCO PVR.
    maar nu heb ik dus wel de CISCO maar geen Itv dienst/abbo.

    de Itv is dus ook niet geinstalleerd en nu werkt de CISCO wel soepel en vlot....
    alleen het geluidsvolume vind ik nog erg zacht.

    maar ik heb nu geen verdere ellende meer met de CISCO.
    waarbij ik <-- nu duidelijk durf te stellen dat het aan de Firmware ligt in samenwerking met de Itv en server bij ZIGGO.
     
  4. Stekker er even uit en het probleem is verholpen. :)

    @Jam; ben erg benieuwd naar de problemen die je hebt. Ik heb nooit echt grote problemen gehad en sinds de nieuwe firmware is het menu ook nog is lekker snel.
     
  5. de bekende problemen met de CISCO, zoals vanzelf uit gaan en rebooten, netwerkfouten, film die ineens stopt en dan het schermpje dat ik die dienst eerst moet bestellen, geluid dat wegvalt, signaalstoringen, geluid harder zetten en dan zapte de CISCO ineens naar een ander kanaal, gemiddeld 4x per week de stekker er uit en weer in om het apparaat aan de gang te houden, vaak opnieuw moeten installeren van de Itv, blokjes vorming op HD zenders, stilstaand beeld etc etc...

    maar de compensatie is omdat ik ook veel last had van halve internet snelheden, het steeds sturen van foute facturen, incasso's en dreigbrieven over afsluiting, en de enorme telefoon kosten en vrije middagen/ochtenden die ik heb moeten nemen vanwege de vele monteurs die hier zijn geweest, ik schat zo ongeveer een dozijn vanaf de fusie, en het meerdere malen niet na komen van afspraken van ZIGGO kant.

    en nu kijk ik net naar mijn factuur, en WEER doen ze het fout !!
    kijk, iedereen kan een foutje maken maar dit kun je geen foutje meer noemen, dit is een opeenstapeling van onkunde vanwege het feit dat iedereen daar langs elkaar heen werkt, en het systeem er voor zorgt dat mensen niet op elkaar af kunnen stemmen binnen ZIGGO.
     
  6. Ik had hetzelfde probleem: Geen geluid meer.
    Gemeld bij de helpdesk en: GEEN reaktie.

    Uiteindelijk zelf de stekker er even uit gehaald, en toen deed het geluid het weer. Is ook een oplossing als de Cisco ontvanger weer eens vastloopt.
     
  7. Het geluid is op de TV is zacht t.o.v. andere bronnen als je het volume van de Cisco op de fabrieksinstelling (50%) laat staan. Met de volumeknoppen op het apparaat naar 100 % en dat is opgelost. Moet helaas vaak opnieuw worden ingesteld net als hdmi-output...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina