1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Ubee modem gekregen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Vomera, 26 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik hoop dat ik goed zit, anders wordt het maar verplaatst :P

    ik heb vorige week een nieuwe modem gekregen. Heb sinds augustus Ziggo (heel tevreden) en had een arris modem gekregen. Werk goed 47 mbit down en 4.8 up. Nu heb ik vorige week mijn nieuwe modem gekregen en heb ik deze van het weekend geactiveerd. Maar sinds die nieuwe modem is me internet echt Bagger. Vandaag kwam ik niet hoger dan de 8 mbit. Erg irritant dus. Ik maar ziggo HD gebeld en ze gaven aan dat met de nieuwe UBEE modem die ik had gekregen meerdere meldingen waren gekomen. Ik zou hier nog over terug gebeld worden.

    Ik merk dat bij de Ubee modem waar het signaal naar binnen komt, de aansluiting erg warm is. Lijkt mij niet normaal.

    Gelukkig was ik nog slim geweest om de oude (eigenlijk nieuwe arris modem) te bewaren. Ik heb deze weer aangesloten en opnieuw geactiveerd en huppa heb ik weer de oude goede snelheid.

    Ik wacht dus goed af tot er een oplossing komt. De oude modem houd ik nog wel even!

    Zijn er meer mensen met deze problemen? Wat zouden jullie in mijn geval doen?
     
  2. Je hebt dus Alles-in-1 Extra. Daarvoor heb je een Arris of Ubee modem nodig. Schijnbaar weten ze bij Ziggo niet dat je al een snel modem had.
    Ik zou die Arris er lekker tussen laten zitten en die Ubee lekker terugsturen.
     
  3. Ik heb vandaag ook een Ubee modem ontvangen. Echter bij het aansluiten blijf ik hangen op de activatiepagina omdat de codes en wachtwoorden die ik april heb ontvangen niet werken...Doe ik iets fout of moet ik Ziggo contacteren? Btw ik heb "maar" alles in 1 Plus...
     
  4. Dus even bellen, activeren ze voor je.
     
  5. Waar begint je activatiecode mee???

    zeker met een hoofdletter?

    probeer eens met een kleine letter op het begin.
    dat probleem had ik namelijk ook
     
  6. Zat er in de doos waar het nieuwe modem zat, geen brief met de juiste code en wachtwoord????
     
  7. Activatiecode begint met een kleine letter en er zat geen brief bij. Via contactformulier bij ziggo vraag gestuurd. M'n Motorola werkt nog en ik ga geen 0,10 euri betalen als iets nog werkt...
     
  8. Denk dat ik wel weet welke reactie je terugkrijgt via de email: Of je toch even telefonisch contact met de klantenservice wilt opnemen.:wink:
     
  9. Of dat je de activatiecodes moet gebruiken uit de brief :P
     
  10. En Jan vraagt zich nog steeds af, welke brief...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina