1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Verbinding soms weg/traag

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door adslben, 26 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. adslben

    adslben Forum Member

    Berichten:
    35
    Sinds een paar dagen ineens vage klachten.
    Viel me op omdat altbinz ineens trager was, normaal zat deze rond de 2300 en nu ineens rond de 1900 met zakkers naar soms wel 900 kb/s (via eweka)

    Iemand nog een tip?
    Hier wat logs, ping naar www.ziggo.nl werkt niet, blokken ze dat?

    Verbinding via Sweex LW310N, heb nog even niet via utp getest omdat pc boven losgekoppeld is en ik eigenlijk alles op laptop doe. maar log van ziggo modem lijkt mij al niet goed.

    HTML:
    2009-10-25 12:42:235-WarningB502.6TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number2009-10-25 12:34:355-WarningB502.6TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number2009-10-24 20:24:525-WarningB502.6TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number2009-10-24 11:48:187-InformationC203.0DCC arrive new2009-10-24 11:48:173-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-24 11:48:173-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-24 11:48:157-InformationC202.0DCC depart old2009-10-23 17:33:207-InformationC203.0DCC arrive new2009-10-23 17:33:193-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-23 17:33:173-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-23 17:33:163-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-23 17:33:163-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-23 17:33:147-InformationC202.0DCC depart old2009-10-22 22:11:233-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 20:03:207-InformationC203.0DCC arrive new2009-10-22 20:03:193-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 20:03:183-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 20:03:163-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 20:03:153-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 20:03:153-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 20:03:143-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 20:03:143-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 20:03:127-InformationC202.0DCC depart old2009-10-22 19:41:307-InformationB401.0Authorized2009-10-22 15:01:463-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:327-InformationC203.0DCC arrive new2009-10-22 12:33:293-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:263-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:233-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:223-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:203-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:173-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:153-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:143-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:133-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:133-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 12:33:117-InformationC202.0DCC depart old2009-10-22 09:18:237-InformationC203.0DCC arrive new2009-10-22 09:18:203-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 09:18:183-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 09:18:153-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 09:18:143-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 09:18:143-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 09:18:133-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 09:18:123-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 09:18:123-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out2009-10-22 09:18:117-InformationC202.0DCC depart old2009-10-21 13:16:585-WarningB502.6TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number2009-10-21 08:10:207-InformationC203.0DCC arrive new2009-10-21 08:10:203-CriticalR02.0No Ranging Response received - T3 time-out
    [​IMG]

    [​IMG]

    edit- nu 26-10 08:55 wel snelle verbinding 2300 kb/s met altbinz constant :?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2009
  2. casper

    casper Forum Member

    Berichten:
    94
    ik had dus ook last van een instabiele verbinding (traag, erg wisselende downstream). Postcode 1474
    modem gereset, hierna komt modem niet meer online, met precies dezelfde errors die jij uit je modem hebt gehaald....
    ik heb voor zaterdag een monteur gepland staan, maar ik zit nu bij mijn ouders op een andere ansluiting van ziggo in hetzelfde postcode geboed(1474) en ook hier is de verbinding ytraag en instabiel....daar me opuders graag willen bellen durf ik hier al niet eens het modem te resetten.....
     
  3. casper

    casper Forum Member

    Berichten:
    94
    Monteur is bij mij langs geweest: kabelbreuk ergens 20 meter bij mijn huis vandaan. helaas zal de stoep open gebroken moeten worden en dat doen ze dus niet op zaterdag en zondag....
    Bij mijn ouders bleek de router mankementen te vertonen en deze heb ik dan ook moeten afschrijven en weggooien.
     
  4. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Ik begrijp hieruit dat je nog even moet wachten voor je weer kan internetten/bellen. Ben je erg gehecht aan je telefonische bereikbaarheid zonder dat iedereen je gsm-nummer geeft? In dat geval kan de HD namelijk je nummer automatisch laten doorschakelen zodat je in elk geval nog bereikbaar bent.
     
  5. casper

    casper Forum Member

    Berichten:
    94
    Ik moet inderdaad nog even wachten...ben niet gehecht aan me telefoon hoor, het is dat je die gratis bij een alles in 1 pakket krijg, maar bel alleen naar andere ziggo abbonees, voor de rest heb ik een mobiel.
    Het is alleen jammer dat ik waarschijnlijk zelf achter mijn geld aan moet, ik zit immers nu alweer een week zonder internet en telefonie.....het is altijd jammer dat Ziggo dan niet uit zich zelf zegt: kabelbreuk....is niet uw schuld...u heeft hier X dagen last van gehad, deze compensatie krijg je....

    Nee, je moet uiteraard weer een aangetekende brief opsturen(anders raakt het 'weer zoek'), bellen, der achteraan, ellende, ellende
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina