1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Melding "bE1" Cisco overleden?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door TonyScott, 25 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren via de alles-in-1 aktie de Cisco PVR binnengekregen.
    Vandaag aangesloten, maar bij het opstarten verschijnen op het display achereenvolgens de codes DL, UA en daarna bE1...... en daarna niks meer.
    Geen beeld, ook niet via scart.

    Is deze Cisco overleden? :sad:
     
  2. Hoe lang heb je gewacht? Het downloaden van firmware kan soms lang duren...
     
  3. Vroeger bij de Philips betekende deze melding idd dat de decoder overleden was. Bij de Cisco weet ik het niet..............:roll:
     
  4. de melding komt al direct na het aanzetten, ook als de decoder niet is aangesloten op het kabelnet (antenne kabel er uit).
     
  5. Ik vrees toch dat deze defect is. Waar heb je de decoder weg? Ik zou even contact opnemen met de dealer.
     
  6. Hij zegt via de Alles-in-1 actie. Via Ziggo dus. Sterkte.
     
  7. ik zie het. Ik was niet meer naar boven gescrolld. Nou dat wordt dan even de klantenservice bellen :cry:
     
  8. heb inmiddels de klantenservice gebeld. De Cisco blijkt inderdaad defect. Ze sturen een retourdoos voor RMA.
     
  9. toch dezelfde melding dus als bij de Philips. Wel jammer dat hij al zo snel defect is gegaan. Maar ze deden dus niet moeilijk bij de klantenservice :wink:
     
  10. Hoop alleen voor je dat alles wat sneller gaat dan de ervaringen van sommigen hier met een RMA van de Cisco via Ziggo. Zag dat het maanden kan kosten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina