1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Melding "bE1" Cisco overleden?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door TonyScott, 25 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. TonyScott

    TonyScott Forum Member

    Berichten:
    11
    Gisteren via de alles-in-1 aktie de Cisco PVR binnengekregen.
    Vandaag aangesloten, maar bij het opstarten verschijnen op het display achereenvolgens de codes DL, UA en daarna bE1...... en daarna niks meer.
    Geen beeld, ook niet via scart.

    Is deze Cisco overleden? :sad:
     
  2. tja

    tja Forum Member

    Berichten:
    2.209
    Hoe lang heb je gewacht? Het downloaden van firmware kan soms lang duren...
     
  3. dutchnicky

    dutchnicky Forum Member

    Berichten:
    55
    Vroeger bij de Philips betekende deze melding idd dat de decoder overleden was. Bij de Cisco weet ik het niet..............:roll:
     
  4. TonyScott

    TonyScott Forum Member

    Berichten:
    11
    de melding komt al direct na het aanzetten, ook als de decoder niet is aangesloten op het kabelnet (antenne kabel er uit).
     
  5. dutchnicky

    dutchnicky Forum Member

    Berichten:
    55
    Ik vrees toch dat deze defect is. Waar heb je de decoder weg? Ik zou even contact opnemen met de dealer.
     
  6. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Hij zegt via de Alles-in-1 actie. Via Ziggo dus. Sterkte.
     
  7. dutchnicky

    dutchnicky Forum Member

    Berichten:
    55
    ik zie het. Ik was niet meer naar boven gescrolld. Nou dat wordt dan even de klantenservice bellen :cry:
     
  8. TonyScott

    TonyScott Forum Member

    Berichten:
    11
    heb inmiddels de klantenservice gebeld. De Cisco blijkt inderdaad defect. Ze sturen een retourdoos voor RMA.
     
  9. dutchnicky

    dutchnicky Forum Member

    Berichten:
    55
    toch dezelfde melding dus als bij de Philips. Wel jammer dat hij al zo snel defect is gegaan. Maar ze deden dus niet moeilijk bij de klantenservice :wink:
     
  10. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Hoop alleen voor je dat alles wat sneller gaat dan de ervaringen van sommigen hier met een RMA van de Cisco via Ziggo. Zag dat het maanden kan kosten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina