1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Ziggo CI+ CAM check handleiding

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door anoniem, 25 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    even onder subgroep Samsung kijken naar de laatste software. Er zit een fout in de software versies die vanaf 1-9 zijn aangeboden. Als je de TV upgrade met de laatste software die genoemd in betreffende bericht dan moet de CAM de authenticatie wel met succes uitvoeren. In deze sofware is de fout hersteld.

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=232477&postcount=3
     
  2. weis

    weis New Member

    Berichten:
    3
    Dankje voor de reactie anoniem. Heb het afgelopen weekend kunnen oplossen. Het bleek dat, ondanks het activeren van de smartcard via de ziggo website (en een melding dat de kaart idd. geactiveerd was), dat deze toch níet geactiveerd was. Eenmaal geactiveerd door de klantenservice, authenticeerde de kaart zonder problemen.

    Nu nog een betere kwaliteit kabel kopen (de helft van de zenders wordt slecht of niet ontvangen, slechte signaalsterkte) en dan ben ik helemaal tevreden.
     
  3. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086

    goed te horen. Het eerste begin is er in ieder geval :)
     
  4. nicocos

    nicocos New Member

    Berichten:
    1
    c1+ module

    hallo allemaal,over een week de gelukkige bezitter van een :thumb up:SAMSUNG UE40B6000.:thankyou:

    hopelijk gaat het lukken met de c1+ module.
    zojuist de ziggo handleiding gedownload.
    ik laat het wel weten.
    groet nico
     
  5. chico.2

    chico.2 New Member

    Berichten:
    1
    het bestand kan niet worden geopend geeft een foutmelding aan
     
  6. JW-NHS

    JW-NHS Forum Member

    Berichten:
    712
    Zojuist geprobeerd: dat bestand is gewoon op te halen en te openen.

    Zit er wellicht iets niet goed op jouw computer waardoor je moeilijkheden hebt met PDF's, heb je wel de laatste versie van Acrobat?
    Of doet jouw virusscanner er moeilijk over?

    Groet,
    JW
     
  7. bakkerdeb

    bakkerdeb New Member

    Berichten:
    3
    Vervormd signaal

    Hallo,
    Sinds 3 weken heb ik een SAMSUNG UE40b7020 gekocht. In eerste instantie alle stappen uitgevoerd en kon ik 2 weken digitaal beeld ontvangen, prachtig.
    Echter nu krijg is steeds de melding "vervormd signaal" in beeld. Als dit nu een paar seconden zou duren prima, maar soms duurt het echt 20 minuten voordat er beeld komt en soms komt er helemaal geen beeld meer en kan ik alleen nederland 1 zien.
    Ben op dit forum gaan zoeken op dit onderdeel en heb alle stappen uitgevoer die ik kon vinden.
    - kabels zijn goed
    - CAM + card werken ook
    - software laatste versie staat erop de 3000 serie
    - heb al tig keer geprobeerd door op fabrieksinstellingen en met en zonder CAM opnieuw alles in te stellen
    - heb geprobeerd om in het engels op te starten, werkt ook niet
    - het netnummer e.d. is ook goed
    - heb de kaart op alle manieren geprobeerd in de CAM te stoppen
    - heb alles via de handleidingen die ik op dit forum kon vinden geprobeerd
    - maar niets werkt... ik kan alleen ned 1 kijken en op andere kanalen geeft hij melding vervormd signaal en doet niets meer...

    Ik heb al tig keer met Ziggo gebeld, SAMSUNG en BCC maar niemand weet iets en het is net alsof ik de enige met deze problemen ben.
    Op dit moment kan ik dus alleen analoog kijken..

    Heeft iemand nog een tip of een advies! Het vreemde is dat hij het in het begin prima deed alleen nu ineens niet meer....
     
  8. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    even de CICAM handleiding downloaden en kijken welke informatie te vinden is bij jouw TV in de DVB-scrambling menu's. Aan de hand van deze informatie kan ik je misschien een stap verder op weg helpen.
     
  9. bakkerdeb

    bakkerdeb New Member

    Berichten:
    3
    Hi,

    Ook die handleiding heb ik gevolgd en krijg de melding exact als in de handleiding: D29-4 service is momenteel onversleuteld.
    De smartcard is niet een nieuwe kaart maar al een oude kaart die ik ook gebruikte in de externe "kastje".

    Misschien nog een andere tip?
     
  10. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Als je deze melding ontvangt op b.v. Ned 2 dan is de kaart in ieder geval goed.

    -wil je de gegevens die je onder dvb descrambler service tegenkomt nog even terugkoppelen (alle details) ?

    -Als je de CAM verwijdert en terugplaatst zie je dan de melding autheticatie start / autheticatie OK ?

    -Wanneer begon het probleem precies ?


     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2010
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina