1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe ver is Ziggo met Sharp?

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door arisvh, 25 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze vraag is waarschijnlijk te beantwoorden door Anoniem....
    Hoever zijn jullie met de aankomende CI+ toestellen van Sharp?
    Ik wil er binnenkort een aanschaffen daar de beeldkwaliteit uitmuntend is!
    Of loop ik daarmee een heel groot risico ?
     

  2. We zijn zelf nog niet begonnen met testen van Sharp samples, omdat ze nog niet aangeboden zijn.
    Sharp heeft informatie van ons ontvangen en is gestart met de ontwikkeling en testen van het ziggo specifieke deel.
     
  3. @ Anoniem.

    Bedankt voor je reaktie !
    Nu is het zo dat volgens mij de eerste Sharp tv's met CI+ in november of december in de winkel komen. Is het slim om dan alvast zo'n tv te kopen en er vanuit te gaan dat jullie hem certificeren of kan dit grote problemen gaan opleveren? Ik mag aannemen dat als jullie gegevens aan Sharp hebben verstrekt dat ze de decoder daar ook naar gebouwd zullen hebben ...
    Kortom: Wat zijn de risico's ?
     
  4. Kijk in het Philipsforum om een indruk te krijgen van wat je dan allemaal boven 't hoofd kan hangen.
     
  5. In het testoverzicht van de Consumentenbond http://www.consumentenbond.nl/test/...nica/televisies/onze_test/productvergelijker/ scoren de Sharps niet bepaald hoog op het punt van beeldkwaliteit.
    Voor wat het waard is....

    Groet,
    JW
     
  6. Ik kan de test niet openen want geen lid maar ik heb de laatste Sharp LED lcd gezien in de winkel .... Die gaf verreweg het mooiste beeld !
    Maar daarop kunnen natuurlijk ook andere dingen van invloed zijn ...
     
  7. De fabrikanten zijn vaak 4-6 maanden bezig voordat de software is ingericht, getest en goedgekeurd wordt.
    Ik kan weinig zeggen over de risico's die je loopt. Bij Philips hebben we ook achteraf moeten constateren dat er een ernstig probleem in de software zat, dat tot gevolg had dat een deel van de TV's niet wilde functioneren met een Ziggo CAM.
     
  8. @ Anoniem ...

    Maar is het dan zo dat ik, met een Ziggo CI+ cam en mijn Ziggokaartje , naar de winkel kan gaan en daar terplekke kan controleren of het werkt ?
    Zo ja Tv meenemen en geen probleem ....
    Zo nee Tv laten staan of een andere proberen ...

    Of is dit te simpel gedacht ?

    Alvast bedankt
     
  9. ja dat is te simpel gedacht, onze testen duren enkele weken, dus ter plekke vaststellen of het werkt is geen garantie of het blijft werken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina