1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opstart procedure LE32B653T5PXXN

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Darkpjotr, 24 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. CI+ module werkt prima echter moet ik een procedure door voordat ik beeld heb.
    Als ik de TV aanzet geeft hij de melding: Authenticatie start
    Gevolgd door: Authenticatie OK
    Daarna krijg ik soms een error melding en moet dan op OK drukken voordat ik beeld krijg.

    Tevens loopt m'n GUIDE niet synchroon. Hij loopt een uur achter!!!

    Is dit normaal en zijn er meer gebruikers die dit hebben?
    Is dit op te lossen?
     
  2. welke error melding krijg je dan ?
     
  3. De Error code is: E19-4 Preview periode verlopen.

    Smart card is aangemeld! Activate verloopt bij Kabel Noord anders als bij Ziggo volgens mij.
    Bij ons heb je na installatie direkt alle zenders (zonder activatie).
    Dit is bij Ziggo volgens mij niet zo.

    Misschien dat dit het probleem is...........of niet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2009
  4. het lijkt erop dat je kaart toch niet geactiveerd is. Zou Kabel Noord toch maar eens bellen.
     
  5. En hoe zit het dan met de GUIDE info?
    Deze loopt een uur voor op de werkelijke tijd.
    Ben al met de klok aan het veranderen geweest maar dit help niet.
    Deze info wordt toch ook met het signaal meegestuurd.
     
  6. dat ligt ook bij kabel noord
     
  7. Dat ligt hem dus niet aan Kabel Noord. Heb vandaag bij een Philips gezien dat de GUIDE wel goed loopt.
    Toch maar ff met Samsung bellen......
     
  8. De eerste melding was van afgelopen zondag, de dat dat de zomertijd afliep. Jouw constatering was vandaag. Het zou dus kunnen dat het probleem toch bij Kabel Noord zat en dat daar de wintertijd nog niet ingesteld stond op zondag en nu wel.

    Even afwachten dus of Darkpjotr meldt of zijn probleem inmiddels ook is opgelost.
     
  9. OPGELOST! Zal wel met de wintertijd te maken hebben. Dan nog blijft het vreemd dat het op de philips die ik eerder noemde wel goed werkte.
    Maar ja......boeie :) Hij doet het.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina