1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

alles in een modem werkt niet of toch wel?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door tigerman, 24 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. vandaag is de monteur (met zijn 2en zelfs)langs geweest zie ander topic
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21612
    om mijn alles in 1 extra aan te sluiten op zich ging het best wel snel
    alleen kreeg hij de modem niet aan de gang de modem starte niet op.
    en toen de modem wel opstarte kon hij wel inloggen met gebruikers naam en wachtwoord kreeg die geen ip adres na een aantal keren de stroom er af en weer aan en de modem weer opstarten en iemand bellen (ik neem aan de technische heldesk) zei de monteur dat er een probleem in de wijkkast was en dat een ander monteur dat moest oplossen.
    ik moest een telefoon nummer geven waar ik op te bereiken was en zou ik door de andere monteur gebeld worden dat zou tussen nu en twee weken zijn.
    Toen is de monteur weer vertrokken.
    na dat hij weg was dacht ik ruim de boel weer op en hang de modem aan de muur kabel netjes en zo.
    maar eigenlijk kon ik het niet uitstaan dat de modem het niet deed, dus ik stroom er af en er weer op utp kabel in de laptop en verrek ik had internet, @@@$@!$! wifi van mijn planet internet router mm hoe deed ik dat ook al weer draadloos uitschakelen op een mac 2 minuten later gevonden!! en ja hoor de inlog pagina van ziggo gebruikers naam en wachtwoord ingevuld en tada verbinding weer weg chips dat is niet leuk.
    maar niet voor een gat te vangen stroom eraf enzovoort enzovoort.
    eindelijk verbinding als eerste een ip adres zoeken check 83.83.244.....
    speedtest 47.78 down en 4.58 niet verkeerd dacht ik
    inmiddels is het 5uur verder en nog steeds een goede verbinding


    betekent dit dat in de wijk kast niks hoeft te gebeuren?

    alvast bedankt
    groetjes Emile
     
  2. niemand een mening?




    groetjes Emile
     
  3. Zo te zien niet.
     
  4. jawel, ik heb wel een mening;
    "alles in een modem werkt niet of toch wel?"
    het lijkt mij niet verstandig om alles in een modem te stoppen, lijkt me niet goed :P :oyeah:

    on topic:
    Als er geen problemen meer zijn, dan is het toch opgelost?
     
  5. Dit is natuurlijk levens gevaarlijk wat jij nu doet.
    Als de monteur nog niet in de centrale is geweest en jij
    gaat zelf al proberen je internet verbinding te repareren, kun je echt heel
    internet down zetten. Dus graag modem uit, en wachten op de monteur
     
  6. hoezo dat? hoezo kan hij zijn modem niet gewoon aanlaten, ik volg iets niet..:rolleyes:
     
  7. Lijkt me persoonlijk nogal sterk en ver gezocht. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat dit zou kunnen veroorzaken. Waar baseer je dit op?
     
  8. volgens mij heeft ie het toch gedaan gisteravond digitale tv storing en nog steeds een internet storing hier in den haag haha... eigelijk helemaal niet lollig moet nu internet op met een 3G dongel
     
  9. LOL [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  10. Misschien is het gebaseerd op een vleugje cynisme en humor, tenminste zo interpreteer ik het hoor......:)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina