1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HD pakket met ongewenste decoder.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door G.P.Liem, 24 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben onlangs HD pakket besteld via ZIGGO daarbij hebben wij het aangegeven dat wij de voorkeur geef voor een HUMAX decoder, en ja wel na een aantal dagen wordt het pakket bij ons thuis bezorgt met daar in jawel SAMSUNG decoder.Weer contact opgenomen met Ziggo deze laat weten hoe je moet handelen voor de HUMAX zo gezegd zo gedaan.
    Ziggo bezorgt voor de tweede keer HD pakket met daarin helaas weer een SAMSUNG decoder dat willen wij niet en wat nu?.......

    De vraag is waarom laat Ziggo dit soort dingen niet aan de consument over, die zijn niet zo achterlijk dat ze niet weet wat voor apparaat ze wil gebruiken.

    Klant eerst of naar tevredenheid service verlenen dat is nog niet 100 bij ZIGGO
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Op dezelfde vraag reageerde Ziggo bij ons dat er geleverd werd wat op voorraad was.
    Wij reageerden hierop dat we graag de Humax SD ontvanger wilden hebben omdat we behoorlijk wat problemen gehad hadden met onze Samsung.
    In het orderoverzicht stond dat een Samsung SD ontvanger geleverd zou worden maar uiteindelijk werd toch de Humax geleverd.
    Dus het lijkt inderdaad zo te gaan wat er op voorraad is dan wel puur random.

    Dat Ziggo aanbood aan jou om de Samsung terug te sturen voor een Humax was op zich een hele nette reactie. Dat vervolgens toch weer de Samsung geleverd werd is spijtig.
    Je zou opnieuw contact kunnen opnemen met Ziggo om het uit te leggen. Hopelijk is 3 keer scheepsrecht.

    Als je netjes uitlegd hoe e.e.a. gegaan is zal Ziggo niet eens zo beroerd zijn om de verzendkosten en belkosten aan je te crediteren.
    Althans, daar hadden wij goede ervaringen mee.
     
  3. Ik zal Ziggo nog eens benaderen met daarbij behorende uitleg, helaas heb ik die ervaring niet; (nog niet) en hopen dat alles weer op pootjes terecht komt.
     
  4. Ik hoop het voor je. Bij mij precies hetzelfde verhaal, wou graag een Humax, kreeg Samsung. Samsung terug gestuurd en vervolgens zelf een Humax gekocht...

    Ik krijg nu nog rekeningen van Ziggo en zelfs Bos incasso over die Samsung die ik dus al lang geleden heb terug gestuurd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina